پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد

تداوم محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 679997
رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر که محدودیت ترافیکی در محور جاده کرج به چالوس ادامه دارد گفت: حجم ترافیک محورهای مواصلاتی البرز بالا است.
تداوم محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز عصر امروز  در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی البرز گفت: تردد در محور های هراز _کرج  به چالوس تا اطلاع ثانوی با محدودیت رو به رو است.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس مطرح کرد: این محدودیت های ترافیکی همچنان برمبنای اعلام ساعت‌های محدودیت ادامه دارد.

گودرزی با تأمل بر حجم بالای ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: تردد در آزادراه‌ها کرج _قزوین از هشتگرد تا پل فردیس و از تهران به کرج از پل فردیس تا گرمدره پرحجم است. 

وی توضیح داد: ترافیک در جاده قدیم کرج _ قزوین و  جاده مخصوص کرج_تهران و مسیر اشتهارد به ماهدشت نیمه سنگین است؛ همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور  رشت _ قزوین محدوده عوارضی امامزاده هاشم (ع) نیز نیمه سنگین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *