سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

جزئیات مراسم تشییع شهید انتخابات

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 886317
مراسم تشییع شهید «فرهاد جلیل‌» از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۴ در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان برگزار می‌شود.
جزئیات مراسم تشییع شهید انتخابات
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید «فرهاد جلیل‌» از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۴ در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

مراسم خاکسپاری پیکر این شهید والامقام نیز پس از تشییع، در روستای دره‌شور برگزار خواهد شد. از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان‌وبلوچستان، بامداد نهم تیرماه افراد مسلح برای ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور این استان به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق اخذ رأی از چند جهت تیراندازی کردند که در ادامه با رشادت مأموران انتظامی محافظ، صندوق آرای مردم حفاظت شد.

در این حمله ۵ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند. در این حمله سرباز وظیفه «فرهاد جلیل‌پیران» اهل روستای دره‌شور لردگان و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» به شهادت رسیدند.
https://jahannews.com/vdca6ina049nae1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6ina049nae1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *