شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۱
۲
نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف:

با انتخاب جلیلی حتماً راه شهید رئیسی ادامه می‌یابد/ همه ما روز جمعه کار را تمام خواهیم کرد/ بیرق باید به دست سعید جلیلی بیفتد

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 886718
گردهمایی انتخاباتی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز با حضور جمعی از حامیان وی در مصلی تهران برگزار شد.
با انتخاب جلیلی حتماً راه شهید رئیسی ادامه می‌یابد/ همه ما روز جمعه کار را تمام خواهیم کرد/ بیرق باید به دست سعید جلیلی بیفتد
به گزارش جهان نيوز، علی نیکزاد در ابتدای مراسم حامیان جلیلی در مصلی تهران، اظهار کرد: ما شهید رئیسی را دیدیم. دیدیم مردم چگونه استقبال کردند. در این مصلی شهید والامقام خود را دیدیم. از خدا می‌خواهیم مهر و محبت دکتر جلیلی را در دل مؤمنین و مومنات قرار دهد.

وی افزود: ما می‌خواهیم فرمایشات رهبری مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط دکتر جلیلی در باب حکمرانی، اخلاق اسلامی، حکومت داری و با سلامت اخلاقی، اعتقادی و فکری انجام شود. ما دنبال کسی هستیم که مجاهد باشد و مراقبت کند. این فرد کسی نیست جز دکتر جلیلی.

نیکزاد ادامه داد: آیا فقط به فرد متعهد نیاز داریم؟ خیر؛ بلکه در کنار فرد متعهد، فرد متخصص می‌خواهیم.

به آقای جلیلی گفتند شما برنامه ندارید اما حتماً ما برنامه داریم برای عمران روستایی و شهری، زیرساخت‌ها، صنعت، کشاورزی و معیشت و ازدواج و دیوان سالاری اداری برنامه داریم. حتماً راه شهید رئیسی ادامه می‌یابد.

وی گفت: روز جمعه کار را یکسره خواهیم کرد و قطار انقلاب که توسط رئیس در ریل صحیح قرار گرفته و ادامه خواهد یافت.
https://jahannews.com/vdcfyvdccw6dcea.igiw.html
jahannews.com/vdcfyvdccw6dcea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام، متشکرم از اطلاع رسانی های خوب شما
Iran, Islamic Republic of
شما نمایند ملت در مجلس. هستید یا نمایند جلیلی