يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آخرین اخبار از تحولات یمن

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 418260
رهبر انصارالله در سخنانی گفت: مردم یمن از آغاز روز تجاوزات هوایی نشان دادند که شجاع تر از متجاوزانی هستند که ترسیدند به تنهایی وارد این تجاوز شدند.
آخرین اخبار از تحولات یمن
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن که با چراغ سبز آمریکا و در سایه بی‌تحرکی جامعه بین‌الملل همچنان ادامه دارد، وارد بیست و ششمین روز خود شد.

رهبر انصارالله یمن هم در سخنرانی گفت: دشمن سعودی مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی دفاع یمن را هدف قرار داده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این تجاوزات می تواند به نفع مردم یمن باشد؟

وی تاکید کرد که کودکان یمنی با موشک و بمباران جنگنده‌های سعودی کشته می شوند و اسرائیل این تجاوزات را منفعت مشترک خود و عربستان بر می‌شمرد.

تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در حملات عربستان سعودی به یمن کشته شده‌اند و در روز گذشته جنگنده‌های سعودی در ۲ ساعت ۲۴ بار شهر صنعا را بمباران کردند.

آخرین تحولات یمن را در زیر دنبال کنید:

* صنعا در کمتر از دو ساعت ۲۵ بار بمباران شد/استفاده سعودی‌ها از گازهای سمی

* نخست‌وزیر اسبق انگلیس و نماینده کنونی کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه امروز یکشنبه در ریاض با پادشاه سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

* «عبدالملک الحوثی»:آل‎سعود سرباز آمریکا است/عربستان خواستار سقوط یمن به دست القاعده است/ایران به دنبال سیطره بر یمن نیست/اسرائیل بزرگترین برنده تجاوزات عربستان است

* مقام اماراتی: «توفان قاطع» طرح عربی مشترک در مقابل نفوذ ایران است

* مناطق یمنی که از دیشب زیر آتش سعودی است/زیرساختها همچنان در حال تخریبند

* جیبوتی همکاری نظامی با عربستان علیه یمن را تکذیب کرد/ وزارت خارجه جیبوتی اعلام کرد که آسمان این کشور فقط برای هواپیماهای حامل کمک‌های انسانی به یمن برای عربستان باز است نه برای جنگنده‌های سعودی و اقدامات نظامی در یمن

* جنگنده‌های سعودی بار دیگر کاخ ریاست‌جمهوری «المعاشیق» و ورزشگاه «۲۲ می» را در «عدن» بمباران کردند.‬

* دولت مستعفی یمن در عربستان، طرح صلح ایران را رد کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *