يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

بذله‌گویی بایدن در ضیافت شام کاخ سفید!

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 878496
در حالیکه جمعیت گسترده‌ای از معترضان آمریکایی مقابل کاخ سفید علیه جنایات صهیونیست‌ها تظاهرات کرده بودند، جو بایدن در ضیافت شام کاخ سفید درباره سن خود بذله‌گویی می‌کرد.
بذله‌گویی بایدن در ضیافت شام کاخ سفید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در حالیکه با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر 2024 ایالات متحده آمریکا، سن بالای جو بایدن به یک معضل تبدیل شده است، رئیس‌جمهور آمریکا از ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید بعنوان فرصتی برای انتقاد از رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ و شوخی درباره سن خود استفاده کرد.

وبگاه اکسیوس در این خصوص گزارش کرد، در هفته‌های اخیر بایدن به شدت برای انتقاد از ترامپ و تلطیف انتقادات و نگرانی‌ها از سن بالای خود، به بذله‌گویی روی آورده است.

وی به حاضران در مهمانی کاخ سفیدگفت «انتخابات 2024 کاملاً در جریان است و بله، سن یک موضوع است. من یک مرد بالغ هستم که با یک فرد 6 ساله رقابت می‌کنم».

بایدن که پیش از این، ترامپ لقب «جو خواب‌آلو» را به وی داده بود، برای خطاب قرار دادن ترامپ از «دان (دونالد) خواب آلو» استفاده کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا سپس در تحقیر ترامپ که حتی معاونش مایک پنس نیز حاضر به حمایت از او در انتخابات 2024 نشد، گفت «سن، تنها چیزی است که در آن مشترک هستیم. معاونم در حقیقت مرا تأیید کرده است».

بایدن در حالی مهمانی شوخی و بذله‌گویی در کاخ سفید راه انداخته است که گروه زیادی از معترضان آمریکایی در اعتراض به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه حمایت بایدن از تل‌آویو مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کرده بودند و خطاب به سلبریتی‌ها و خبرنگاران و افراد برجسته‌ای که در این ضیافت حاضر شده بودند، شعار می‌دادند «شرم بر شما باد» و «رسانه‌های غربی ما شما و تمام اتفاقات هولناکی را که پنهان میکنید، نظاره‌گر هستیم».
https://jahannews.com/vdcjhoeomuqeaxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhoeomuqeaxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بايدن شاگرد شيطان نوچه شيطان اصلا" خود شيطان
بيچاره مردم امريكا كه اسير شيطان هستند