شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

اسیر اسرائیلی: نتانیاهو خجالت بکش!

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب: 878074
شاخه نظامی حماس تصاویر جدیدی از یک اسیر اسرائیلی منتشر کرده است که با حمله به نتانیاهو و کابینه‌اش می‌گوید ارتش در حمله به غزه حدود 70 اسیر اسرائیلی را کشته است.
اسیر اسرائیلی: نتانیاهو خجالت بکش!
به گزارش جهان نيوز، «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس، عصر امروز (چهارشنبه)، در کانال تلگرامی خود تصاویری از اسیری اسرائیلی به نام «هرش گلدبرگ پولین» منتشر کرده است که تمام اقدامات ارتش اسرائیل برای بازگردانی اسرا را ناموفق می‌خواند.

این اسیر اسرائیلی بعد از معرفی خود در این فیلم 2 دقیقه و چهل و سه ثانیه‌ای، به قطع عضو شدن و جراحات خود اشاره می‌کند و سپس به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل حمله می‌کند.

گلدبرگ می‌گوید: «بنیامین نتانیاهو و کابینه او، شما باید از خودتان خجالت بکشید! چون شما ما و هزاران شهروند دیگر را رها کردید.»این اسیر اسرائیلی اضافه می‌کند: «باید از خودتان خجالت بکشید که ما را به مدت 200 روز رها کرده‌اید.

تمام اقدامات ارتش شکست خورده است چون بمب‌های نیروی هوایی حدود 70 نفر بازداشتی مانند من را کشته است.»

هرش گلدبرگ ادامه می‌دهد: «شما باید خجالت بکشید چراکه همه پیشنهادهایی که به شما داده شده را رد کرده‌اید. نمی‌خواهید این کابوس را پایان بدهید؟!».

او همچنین می‌گوید: «در هر روزی که ما اینجا هستیم، شما، ما را بیشتر و بیشتر فراموش می‌کنید و خون‌هایمان را نادیده می‌گیرید.

وظایفتان را انجام دهید و ما را فورا به خانه‌هایمان برگردانید یا اینکه از عهده این کار بر نمی‌آیید؟ زمان آن رسیده کلید‌ها را تحویل دهید و از وزارتخانه‌ها بروید و در خانه‌هایتان بنشینید.»

شاخه نظامی حماس تاکنون بارها اعلام کرده است که به علت محاصره نوار غزه توسط ارتش اسرائیل امکان درمان بسیاری از اسرایی که در حملات ارتش مجروح شده‌اند، وجود ندارد و اسرا با کمبود مواد غذایی مواجه هستند.

کتائب القسام در تاریخ پانزدهم مهر ماه سال گذشته در پاسخ به اقدامات اسرائیل در مسجد الاقصی و کرانه باختری در عملیاتی گسترده با عبور از موانع امنیتی و دستگاه‌های اطلاعاتی ارتش اسرائیل به اراضی اشغالی فلسطین نفوذ کرد و ده‌ها اسرائیلی را اسیر کرد و با خود به غزه برد.

ارتش اسرائیل تاکنون بارها وعده نابودی حماس و بازگردانی اسرا را داده؛ اما علی‌رغم گذشت بیش از 6 ماه از زمان آغاز جنگ، هیچ یک از اهداف یادشده محقق نشده‌اند.
https://jahannews.com/vdcbzwbwarhbzgp.uiur.html
jahannews.com/vdcbzwbwarhbzgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *