يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مژده تازه‌ای که حیدر العبادی داد

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 492365
حیدر العبادی در سخنانی به مناسبت آزادسازی الرطبه گفت: این موضوع می طلبد که همه اقشار با نیروهای مسلح برای ادامه آزادی سازی خاک عراق از وجود گروه های تروریستی، همکاری کنند.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع خبر داد، حیدر العبادی در سخنانی به مناسبت آزادسازی الرطبه گفت: این موضوع می طلبد که همه اقشار با نیروهای مسلح برای ادامه آزادی سازی خاک عراق از وجود گروه های تروریستی، همکاری کنند.

وی افزود: پیروزی های اخیر بر داعش با رشادت و فداکاری های ارتش، پلیس و نیروهای مردمی به دست آمده و این موضوع ما را به سوی تلاش برای آزادسازی دیگر مناطق کشور و بازگشت آوارگان سوق می دهد.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد که نبرد با تروریسم برای دولت با وجود چالش های پیش رو، دارای اولویت است.
عراق روز چهارشنبه آزادسازی الرطبه در 310 کیلومتری غرب الرمادی مرکز استان الانبار در نزدیکی مرز اردن را اعلام کرد.

عملیات آزادسازی الرطبه غربی ترین شهر الانبار دوشنبه گذشته با مشارکت نیروهای مشترک عراقی آغاز شده بود و با کمترین مقاومت، این شهر آزاد شد.
وزیر دفاع عراق در بیانیه ای گفته بود که گروه تروریستی داعش توان حفظ و نگهداری مواضع و مناطق تحت تصرف خود را در عراق از دست داده است.

با آزادسازی الرطبه، بزرگراه راهبردی الرمادی مرکز استان الانبار به مرز 'طریبیل' در کشور اردن به طور کامل تحت کنترل نیروهای عراقی در آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *