يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۶

ضرب‌ و شتم یک عالم بحرینی به دست مزدوران آل‌خلیفه+تصاویر

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 408325
یکی از علمای بحرین شب گذشته در جریان تظاهرات مردم سنابس مورد ضرب و شتم عناصر رژیم آل خلیفه قرار گرفت.
ضرب‌ و شتم یک عالم بحرینی به دست مزدوران آل‌خلیفه+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از ابنا، مزدوران رژیم آل خلیفه شب گذشته یکی از علمای سرشناس بحرین را در تظاهرات مسالمت آمیز مردم این کشور در منطقه سنابس ضرب و شتم کردند.

بخش آزادی‌های دینی در دیده‌بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد افراد وابسته به وزارت کشور بحرین دیشب شیخ علی بن احمد الجد حفصی از علمای بحرین را در تظاهرات در منطقه سنابس مورد ضرب و شتم قرار دادند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000408/nf00408325-1.jpg

شیخ علی بن احمد الجد حفصی بارها از سوی مقامات رژیم آل خلیفه تهدید شده که دست از فعالیت سیاسی و حمایت از جنبش مردمی دست بردارد و یا محاکمه و زندانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرگز از انقلاب دست برنخواهم داشت تا به پیروزی و شهادت دست یابم و نمی‌توانم فرزندان خود را در صحنه‌‌ رها کرده و در خانه استراحت کنم.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000408/nf00408325-2.jpg

بخش آزادی‌های دینی در دیده‌بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد حمله به این روحانی بحرینی در چارچوب حمله روشمند و مداوم به علمای دینی مذهب جعفری در بحرین صورت می‌گیرد و گزارش‌های موثق نشان می‌دهد در حق علما به سبب پیشینه دینی و مذهبی موارد نقض گسترده‌ای روا می‌شود.

دیده‌بان حقوق بشر بحرین تصریح کرد گسترش تنفر طائفه‌ای در سازمان‌های رسمی بحرین به درمان ریشه‌ای نیاز دارد زیرا تنفر طائفه‌ای از عواطف منفی به حد اقدامات مغرضانه در برخی نهادهای رسمی رسیده است و بر اساس آن با شهروندان شیعه با تبعیض و بدرفتاری و سرکوب برخورد می‌شود.

جمعیت اسلام الوفاق بحرین نیز با محکوم کردن این جنایت خواستار تحقیقات فوری درباره حمله به این روحانی شد و بر مجازات عاملان این حمله تاکید کرد.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000408/nf00408325-3.jpg

صبح امروز هم عناصر آل خلیفه به زندان مرکزی «جو» یورش بردند و زندانیان سیاسی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

درهفته‌های اخیر شهرهای مختلف بحرین به ویژه منامه شاهد تظاهرات ضد دولتی و در حمایت از شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بوده است.

جمعیت حقوق بشر بحرین نیز اعلام کرد: دادگاه‌های این کشور فقط طی یک هفته حدود ۲۶۳ سال و ۶ ماه احکام حبس برای مخالفان و فعالان، صادر کرده‌اند و از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ ژانویه، ۱۲۲ مورد تظاهرات مسالمت آمیز و ۶۷ مورد سرکوب در مناطق مختلف بحرین، ثبت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منتظر محکوم کردن روحانی
سینا
روحانی فقط بلده سر منتقدان داخلی فریاد بزنه و اگر مجال داشت...
قریشی
Iran, Islamic Republic of
یا حسین شهید علیه السلام
اگر اون پرچم های یاحسینی که دست داداش های بحرینی خودم دیدم بیشتر بشه، پیروزی آنها خیلی زود تر اتفاق خواهد افتاد.
ای کاش میتونستم براشون پرچم یا حسین بفرستم.
یا صاحب الزمان عجل الله
پیروزی نزدیک است
به امید حق بحرین نیز به مانند یمن از وهابیهای کثیف پاک خواهد شد و ازادی را بدست خواهند اورد .
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
زورشون به یه پیرمرد رسیده ؟ خجالت نمیکشن ؟ ولی ال خلیفه ملعون بدونه ظلم ظالم هیچوقت رو زمین نمیمونه ، بلاخره خدا یه جایی تو سر ظالم میزنه و حق مظلوم رو ازش میگیره
United States
خداوند برنامه اش را گام به گام اجرا می کند. ما باید مواظب باشیم که لیاقت لطف خداوند را داشته باشیم. چهل سال پیش را با الان مقایسه کنید. به امید چهل سال اینده.