شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

طرح خطرناک صهیونیست‌ها برای غزه لُو رفت

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب: 878016
به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار و جنایت 6 ماهه خود به دنبال کلید زدن صفحه آخر کتاب تراژدی بشریت در نوار غزه است.
طرح خطرناک صهیونیست‌ها برای غزه لُو رفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران، علی‌رغم تمامی درخواست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از نتانیاهو برای عدم حمله به رفح، اشغالگران با انجام تدابیری خود را برای عملیات زمینی گسترده و تجاوز به جنوبی‌ترین شهر باریکه غزه آماده می‌کنند.

طبق برآوردها و همچنین هشدار تحلیلگران و ناظران در صورت آغاز این تجاوز موج دیگری از کشتار مردم فلسطین به دلیل تجمع و تراکم زیاد فلسطینیان در این شهر رقم خواهد خورد. البته آنطور که روزنامه هاآرتص خبر داده رژیم صهیونیستی در هفته اخیر مقدماتی را قبل از عملیات نظامی احتمالی در شهر رفح انجام داده است، با وجود این هنوز حجم عملیات نظامی در این شهر (رفح) مشخص نیست.

به گفته رسانه‌های عبری زبان، ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر ۲ گردان ذخیره آماده کرده است تا جای نیروهای موجود در منطقه‌ای را بگیرند که نوار غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند. هاآرتص این را هم فاش کرد که تحرکات طرف مصری در منطقه مرزی نشان می‌دهد که مصری‌ها پیش‌بینی می‌کنند اشغالگران قصد دارند به‌زودی عملیات نظامی در رفح را آغاز کنند.

در همین حال رسانه‌های عبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی در حال ایجاد منطقه‌ای برای بیش از یک میلیون آواره فلسطینی برای گسترش جنگ خود در شهر رفح، واقع در جنوب غزه است.

رادیو «کان ریشت بت» وابسته به سازمان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز نوشت که این رژیم به دنبال ایجاد منطقه‌ای تحت عنوان «منطقه انسانی» در مناطق شمالی نوار غزه است تا بتواند در چهارچوب آمادگی‌های خود برای عملیات نظامی در شهر رفح، ساکنان فلسطینی را مجبور به کوچ کند.

طبق برآوردها این منطقه ممکن است برای یک میلیون آواره فلسطینی گسترش یابد. براساس ادعای رسانه‌های صهیونیست، پنج بیمارستان میدانی در این منطقه ایجاد شده است. هنوز ماهیت و حجم عملیات رژیم اشغالگر در رفح مشخص نشده است چرا که عملاً جنگ نسل‌کشی در این شهر از طریق بمباران روزانه این منطقه و جنایت‌های رژیم اشغالگر ادامه دارد.

به باور بسیاری از کارشناسان، رژیم صهیونیستی با ایجاد منطقه‌ای تحت عنوان «منطقه انسانی» عملاً در تلاش است که از موج حملات و انتقادات علیه خود درخصوص حمله به رفح و موج جدید جنایت و کشتار بکاهد.

سایت ای‌بی‌سی نیوز هم، ۱۸ آوریل به نقل از یک منبع صهیونیست گزارش داد که رژیم صهیونیستی مقدمه‌چینی‌ها برای خارج کردن حدود یک میلیون غیرنظامی از رفح قبل از حمله زمینی به این شهر را تا حد زیادی انجام داده است.

این مقدمه‌چینی‌ها بیش از یک ماه است که در حال انجام است و شامل اقداماتی از جمله ترمیم لوله‌های آب و نصب هزاران چادر برای آوارگان است.
https://jahannews.com/vdchz6n6-23nqvd.tft2.html
jahannews.com/vdchz6n6-23nqvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر سران عرب که ساکت نشتسه اند ...... غیرت عرب در حال مرگ است .
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر سران عرب که غیرت عربی را نابود کردن