يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعضای بسیج از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 326946
تعداد اعضای سازماندهی شده بسیج در مردادماه امسال از مرز ۲۰میلیون نفر عبور کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت هفته بسیج با حضور در نمازجمعه این هفته تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها، ضمن تسلیت ایام مصائب اهل بیت و گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: این تشکل یادگار بزرگ امام راحل و تشکل مخلصان راه ولایت و پیروان اهل بیت (ع) به شمار می‌رود.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه در طول ۳۴ سالی که از عمر با برکت این تشکل می‌گذرد، هر روز مردم ما از میوه‌های شیرین آن بهره‌مند بوده‌اند، افزود: این درخت تناور هر روز رشد زیادی کرده است و هر لحظه به اهداف و آرمان‌های بلند خود نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: همیشه بهترین وصف‌ها را از امام راحل و امام حاضر در مورد بسیج شنیده‌ایم و هیچ نهاد و تشکل و مجموعه‌ای به اندازه‌ای که ولی امر از او تجلیل کردند، مورد تجلیل واقع نشده است و در همین هفته دیدیم که مجمع بزرگ فرماندهان بسیج سراسر کشور در محضر مقام معظم رهبری حضور یافتند و ایشان بیانات بلندی در وصف بسیج فرمودند و آن را مظهر عظمت ملت عنوان کردند که موجب امید و اعتماد مردم و ترس و هراس دشمن است.

سردار نقدی با بیان اینکه همه ما شاهد بودیم این نهالی که امام خمینی (ره) غرس کردند، هر روز تناورتر شده و امروز به شکل درختی درآمده که با هیچ طوفانی از جا کنده نمی‌شود، گفت: آرزوی بزرگ امام خمینی (ره) تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بود که امروز محقق شده است؛ در مرداد ماه امسال ما از مرز ۲۰ میلیون بسیجی سازمان‌ یافته عبور کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همه مردم ایران بسیجی هستند و آن طور که مقام معظم رهبری فرمودند، همه دلدادگان به این نظام و انقلاب و کسانی که پاسداری از ارزش‌های الهی را وظیفه خود می‌دانند، بسیجی‌اند اما از این تعداد، آنچه که ما توانستیم با شماره ملی مشخص، برای برنامه‌های معینی که در دستور کار نظام قرار دارد، سازماندهی کنیم، بیش از ۲۰میلیون نفر است.

سردار نقدی ادامه داد: اجتماع عظیمی که طی آن، ۵۰ هزار فرمانده از سرخس تا آبادان و از چابهار تا ماکو و از همه مرزها و شهرهای مرکزی به محضر امام‌شان شرفیاب شدند برای تجدید میثاق و بیعت با فرمانده ‌شان آمدند، نشان‌دهنده عظمت تشکل بسیج است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد: ۳۰ سال پیش که بسیج فراخوان داد، چنین جمعیتی که این هفته در مصلای امام خمینی تهران شاهد آنها بودیم به عنوان سپاه محمد (ص) از نقاط مختلف کشور آمدند و همه بسیجی و رزمنده معمولی بودند؛ ۳۰ سال محاصره، تهدید و تحریم کردید و هر فشاری که توانستید به ملت ما آوردید، اما امروز ما یک تشکل ۲۰میلیونی داریم.

سردار نقدی یادآور شد: به اندازه جمعیتی که آن روز رزمنده معمولی آمده بود، این هفته فرمانده بسیجی به محضر آقا آمدند. حواستان را جمع کنید؛ اگر هر کدام از این فرماندهان، یک گروهان نیرو برداشته و به سمت شما حرکت کنند، تا همه عالم را از لوث وجود استکبار پاک نکنند، از پا نخواهند نشست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اینها همان رزمنده معمولی‌شان نیز، رزمنده معمولی نیست، رزمنده معمولی اینها کسی است که با قایق ماهیگیری به جنگ ناوهای جنگی شما آمد و شلمچه و دفاع مجنون را آفرید.

وی تأکید کرد: اگر دشمنان کاری کنند که اذن و فرمان جهاد به بسیجیان برسد، سلاح خود را بر زمین نمی‌گذارند تا اینکه عالم را از وجود همه کفار و مشرکین پاک کنند. این هشدار به آنهایی است هر روز این عبارت‌های خنده‌آور خود را درباره تهدید نظامی به جمهوری اسلامی بیان می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *