يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

سردار نقدی: سرمایه ما بمب اتمی نیست

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 432960
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ورزشکار ماندگار پوریای ولی است که به خاطر شاد کردن دل یک مادر برابر حریفش می‌بازد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد گفت: در بیانات حضور علی (ع) است که می‌فرماید شجاع‌ترین انسان‌ها آنهایی هستند که برابر هوای نفس غلبه می‌کنند. ورزشکاری که سال‌ها زحمت کشیده و دوری از خانواده را تحمل کرده وقتی که باید حاصل تلاش‌هایش را برداشت کند از آرزوهایش دست می‌کشد و در میدان رقابت برابر رژیم غاصب صهیونیستی شرکت نمی‌کند نشان دهنده اراده آنهاست.

وی افزود: ماندگارترین مدال ورزشکاران در تاریخ همین خواهد بود. ورزشکاران زیادی آمده و مدال گرفته‌اند، اما نامی از آنها نیست. ورزشکار ماندگار پوریای ولی است که به خاطر شاد کردن دل یک مادر برابر حریفش می‌بازد. ورزشکار ما نیز به تاسی از مادر فلسطینی که کودکش را از دست داده از مدال صرف‌نظر می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شاید صرف‌نظر از رقابت مقابل نمایندگان اسرائیل برای خیلی‌ها قابل تفسیر نباشد، عنوان کرد: برای کسانی که در مکتب علی (ع) تحصیل کرده‌اند غیر از این اتفاق باشد قابل تفسیر نخواهد بود. کسی که در مکتب امام علی بزرگ شده وصیت ماندگار امام را شنیده که فرمودند همیشه یاد ستمدیده و دشمن ستمگر باشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: اگر مردم ما بعد از شب قدر صبح زود در خیابان‌ها جمع می‌شوند، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، امروز این فریاد دنیا را فرا گرفته است. ممکن است برخی این طور تفسیر کنند که ایرانی‌ها اگر برای اسرائیل خطرناک هستند به خاطر بمب اتمی است، اما این دروغ است؛ اگر وزیر خارجه آمریکا در این مدت از وین تکان نمی‌خورد به خاطر بمب اتمی نیست، این ملت تهران را از دست آمریکا و شاه درآورده است. این انقلاب و پیروان اسلام بغداد را از دست صدام درآورد.

وی ادامه داد: پیروان اسلام بدون سلاح اتمی لبنان را از اشغال خارج کرد. پیروان امام غزه شریف را از چنگ صهیونیست‌ها خارج کرد. سرمایه ما بمب اتمی نیست و وجدان‌های ما بیدار است. سرمایه ما ایمان به خداست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *