چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۲
۱۳

زاکانی: آقای پزشکیان یک وزارتخانه را نتوانست بچرخاند و در مجلس اصلاح‌طلبان استیضاح شد

دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 886376
زاکانی با بیان اینکه پزشکیان در مجلس اصلاح‌طلبان استیضاح شد، گفت: در متن آن استیضاح دلیل برکناری بی‌کفایتی و بی مدیریتی نوشته شده است.
زاکانی: آقای پزشکیان یک وزارتخانه را نتوانست بچرخاند و در مجلس اصلاح‌طلبان استیضاح شد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی یکشنبه شب ۱۰ تیر ۱۴۰۳ در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجد علی ابن‌ابیطالب(ع) اراک گفت: اگر در غزه عده‌ای با حداقل‌ها در مقابل رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند، الگو آنان شما هستید اگر در لبنان، علم مبارزه بلند است به افتخار شما است بنابراین هزاران درود بر شما.
 
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی آمد و آرمان مطرح کرد، یکی از آرمانها عدالت و توجه به پا برهنگان بود، از این رو ملت یکپارچه قیام کرد اما بعد از انقلاب کسانی با شعار دروغ و کارنامه سیاه، مسیر انقلاب را بر امیال خود استوار کردند و امروز در شرایطی دست به انتخاب می زنند که مردم سالاری هدیه‌ای جمهوری اسلامی است و تعیین سرنوشت کشور موهبت برای مردم است.
 
شهردار تهران گفت: امروز دو گزینه داریم. افرادی نزدیک ۳۲ سال مملکت در اختیار آنان بود، اساس کار آنان مخالفت با متن مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و عدم تمکین از امامین انقلاب بود، از این رو مسیر انقلاب نیاز به بازسازی دارد.
 
زاکانی افزود: در هر دوره‌ای که مسیر را طی کردند با شناسنامه و کارنامه بود اما درخشان نیست آنان از گذشته خود فرار می‌کنند.
 
وی با اشاره به اصلاح اقتصادی که قرار بود شکل بگیرد، افزود: رهبری نوشتند حق ندارید اصلاحات اقتصادی را انجام دهید و مقام معظم رهبری جلوی آنان را گرفتند.
 
زاکانی ادامه داد: پزشکیان افتخار می‌کند که وزیر دوره خاتمی است اما به خاطر بی مدیریتی استیضاح شد، پزشکیان نمی‌تواند یک وزارتخانه را بچرخاند اکنون چگونه مدعی اداره کشور است؟
 
شهردار تهران گفت: دوره خاتمی ننگین ترین قرارداد نفتی نوشته شد، مثل قرارداد کرسنت که نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار به کشور خسارت زد. در این مسیر یک دلال پیدا شد که فرزند سران دوره سازندگی بود آیا نباید این دلال در دستگاه قضا محاکمه شود؟
 
زاکانی افزود: سال ۶۷ افتخار برای کشور در عملیات مرصاد بود. کارخانه هپکو بمباران شد فردای آن روز کارگران سرکار بودند اما چه شد که سال ۹۸ همین کارگران به پا خواستند، چون دولتی نبود که حق آنان را بگیرد، این نماد ناکارآمدی در مسیر حرکت به سمت فساد در جامعه بود.
 
نامزد انصراف داده از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دوران فساد در دولت گذشته ادامه داد: وقتی می‌خواستند به اتهام فساد برادر روحانی رسیدگی کنند، برافروخت.
 
وی گفت: در دولت گذشته عده‌ای مثل سرطان به جان مردم افتادند زمانی دولت به شهید رئیسی تحویل شد که بدهی دولت پنج برابر شده بود و زمانی که کشور را تحویل دادند دلار ۱۰ برابر شد.
 
زاکانی افزود: هر موقع کشور دست آنان بیفتد به سمت جنگ و غارت می رود. عده‌ای تعارف با آنان دارند کسی جسارت و جرات کند طالبان کشور را بگیرد؟
 
وی بیان کرد: گردن کلفتی شما در مقابل ملت است در مقابل مردم کوچک هستید. ملت تصمیم گرفته حق خود را از شما بگیرد. با انتخاب درست نگذارید حق شما را بگیرند.
 
زاکانی افزود: کشور رشد صفر درصد داشت اکنون پنج و هفت دهم درصد رشد دارد اکنون شرایطی کشور دارد که وقتی تهدید می‌شود ایران می توان تو دهان اسراییل بزند.
 
وی بیان کرد: امروز دشمنان به ایران التماس می‌کند درحالی که دیروز دهه ۹۰ شما التماس می‌کردید، شما نماینده ما نبودید.
 
زاکانی به تاریخچه برجام اشاره کرد و ادامه داد: می‌گویند برجام نظر رهبر بود اما رهبری گفت مذاکره کنید.
 
شهردار تهران گفت: راه شهید رئیسی تبعیت از راه ایستادگی در مقابل زیاده خواهان در سراسر جهان است. سه سال شهید رئیس پرچم ایران را در جهان بلند کرد و امروز می‌خواهیم‌ دست به انتخاب بزنیم.
 
وی بیان کرد: در مناظرات به پزشکیان گفتم، دولت سوم روحانی هستید به آنان برخورد اما روحانی آمد و وزیران هم پرچم داران آنان هستند.
 
شهردار تهران گفت: امروز وظیفه بزرگی داریم، خیلی حساس است. مردم حضور خودتان کافی نیست که به میدان بیاید باید اقوام، همسایه و همکاران را متوجه کنید که پای صندوق بیاید و به سعید جلیلی رای دهید.
 
زاکانی افزود: ای مردم، عدالت خواهی و ساده زیستی سعید جلیلی را ببینید و فریب نخورید. باید در فرصت تبلیغات فعال شویم و برای سعید جلیلی تبلیغ کرد در غیر اینصورت دچار مشکل خواهیم شد همان بلای دهه ۹۰ سر ما می‌آید.
 
وی به افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: سطح مشارکت مهم است. باید نامزد مطلوب را کمک کرد و فقط پای صندوق رفتن کافی نیست باید با آشنایان و دوستان تماس گرفت و آنان را به دادن رای برای سعید جلیلی تشویق کرد.
 
زاکانی بیان کرد: باید با همه وجود در صحنه بود. درنگ امروز، فردای پشیمان کننده ای به دنبال دارد. نباید گذاشت فساد و مفسد سر بالا نگه دارد باید حق مردم را از آنان گرفت. ای مردم کشور امکان کم‌ندارد برخی مثل سرطان به جان مردم افتاده‌اند. دولت شهید رئیسی آمد تا دست و پای سرطان ها را قطع کند.
 
مردم در میان صحبت‌های زاکانی شعارهایی از جمله «مرکزی یک کلام جلیلی وسلام» و «هوشیار باش ایرانی برنگرد به روحانی» سردادند.
 
https://jahannews.com/vdcfevdcvw6dcma.igiw.html
jahannews.com/vdcfevdcvw6dcma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
34 سال بعد از انقلاب کشور بدست طیف سیاسی اینها بود و نتیجه ای بجز افزایش فاصله طبقاتی و فقر و تبعیض و بیکاری و رکود و افزایش بی رویه نرخ ارز نداشتن نه به دولت سوم روحانی.
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی کجای قانون گفته که مسیولان دولتی از جمله شهردار تهران در حمایت از یک کاندیدا وارد شود.
Iran, Islamic Republic of
رسیدگی به موضوع قانونی بودن یا نبودن حمایت شهردار از نامزدهای انتخاباتی وظیفه من و شما نیست و قانون راهکار لازم و نهاد رسیدگی کننده را مشخص نموده . شما هم بهتره به جای گیر دادن به آقای زاکانی اگر حرف حسابی داری در پاسخ به این صحبت ایشان ارائه دهی.
Iran, Islamic Republic of
شهردار میتواند خارج از ساعات اداری درتبلیغ یک نامزد بدون عنوان شغلی تبلیغات کند البته آقای جلیلی که برنده است نباید زیاد به آب وآتش بزند وشائبه درست کند
امیر
Iran, Islamic Republic of
کجای قانون گفته که نمیشه؟مگر اینکه شما قانون باشی
Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا دیگه انصراف دادی چیزی نگو
دو دوره است داری انصراف میدی
Iran, Islamic Republic of
همینقدر که مردونگی به خرج میده و از آبرو و اعتبار و حیثیت سیاسی و اجتماعی خودش مایه میذاره و وارد گود رقابت میشه تا جلوی شبه افکنیها و دروغها و تهمتها و تخریبهای همیشگی جماعت افسادطلب را بگیرد ازشون ممنونیم.اجرشون با خدا و شهدا
Iran, Islamic Republic of
هزینه انصراف دادن چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که امثال همتی و جهانگیری انصراف میدادن هزینه ها برات مهم نبود؟!
Iran, Islamic Republic of
تمام شبکه ها را جمع بزنی و هزینه تبلغ که ثانیه ای 175 میلیون تومان در صدا و سیما بطور میانگین سرجمهع تقریبا می شود نزدیک 2500 میلیارد تومان
Iran, Islamic Republic of
دوره قبل برای حسن فریدون کاندید های کنار رفتند این به اون در
امیر
Iran, Islamic Republic of
این عادیه که هر آدمی وقتی دیگر امیدی به پیروزی ندارد انصراف بدهد مثلاً جهانگیری به نفع روحانی انصراف داد چرا یقه ی اونرو نگرفتید؟
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش جناب زاکانی مملکت را می سپارد به عباش اخوندی و اسحاق جهانگیری اولی به قول خودش یک مسکن نساخت و دومی.....علی برکت الله