سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

راهی جز نه گفتن به دولت سوم روحانی نداریم

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 886341
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک راه پیش‌رو داریم و آن نه گفتن به دولت سوم روحانی است، دست یاری به سوی یکایک مردم استان بوشهر دراز می‌کنم و یاری و همراهی می‌طلبم تا مانع این خسارت و زیان بزرگ شویم.
راهی جز نه گفتن به دولت سوم روحانی نداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ابراهیم رضایی شامگاه شنبه در نشستی با تقدیر از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده است که از مردم همیشه در صحنه استان و مدافع انقلاب اسلامی انتظار می‌رود با حضور حماسی و پرشور در این مرحله از انتخابات در 15 تیر ماه انتخاب کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن عوامل دولت یازدهم و دوازدهم از جمله در صنعت نفت خطر بزرگی برای جامعه محسوب می‌شود گفت: رکود در صنعت نفت و گاز و تضییع حقوق مردم استان بوشهر و تعطیلی عمران و آبادی در این استان، خطر فساد و ناکارآمدی از جمله آثار دولت یازدهم و دوازدهم است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که یک راه پیش‌رو داریم و آن نه گفتن به دولت سوم روحانی است بیان کرد: دست یاری به سوی یکایک مردم استان بوشهر دراز می‌کنم و یاری و همراهی می‌طلبم تا مانع این خسارت و زیان بزرگ شویم.

رضایی ضمن دعوت از تمام نیروهای دغدغه‌مند این آب و خاک برای اتحاد و همدلی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کسانیکه به هر دلیلی با صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری قهر کرده و گلایه دارند را برای آمدن به پای تعیین سرنوشت خویش دعوت کنم.

وی ادامه داد: برای تداوم راه شهدای خدمت و عبور از کابوس و خسران تشکیل دولت سوم روحانی به یک عزم و اراده بزرگ نیازمندیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از عموم مردم شریف استان بوشهر و به‌ویژه نیروهای انقلابی و ارزشی درخواست می‌شود که از لحظه لحظه امروز تا جمعه انتخابات برای تبیین حقیقت، روشنگری و آگاهی‌بخشی بهره ببرند.
https://jahannews.com/vdchk-n6z23n6xd.tft2.html
jahannews.com/vdchk-n6z23n6xd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *