کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهی جز نه گفتن به دولت سوم روحانی نداریم

10 تير 1403 ساعت 15:23

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک راه پیش‌رو داریم و آن نه گفتن به دولت سوم روحانی است، دست یاری به سوی یکایک مردم استان بوشهر دراز می‌کنم و یاری و همراهی می‌طلبم تا مانع این خسارت و زیان بزرگ شویم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، ابراهیم رضایی شامگاه شنبه در نشستی با تقدیر از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده است که از مردم همیشه در صحنه استان و مدافع انقلاب اسلامی انتظار می‌رود با حضور حماسی و پرشور در این مرحله از انتخابات در 15 تیر ماه انتخاب کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن عوامل دولت یازدهم و دوازدهم از جمله در صنعت نفت خطر بزرگی برای جامعه محسوب می‌شود گفت: رکود در صنعت نفت و گاز و تضییع حقوق مردم استان بوشهر و تعطیلی عمران و آبادی در این استان، خطر فساد و ناکارآمدی از جمله آثار دولت یازدهم و دوازدهم است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که یک راه پیش‌رو داریم و آن نه گفتن به دولت سوم روحانی است بیان کرد: دست یاری به سوی یکایک مردم استان بوشهر دراز می‌کنم و یاری و همراهی می‌طلبم تا مانع این خسارت و زیان بزرگ شویم.

رضایی ضمن دعوت از تمام نیروهای دغدغه‌مند این آب و خاک برای اتحاد و همدلی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کسانیکه به هر دلیلی با صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری قهر کرده و گلایه دارند را برای آمدن به پای تعیین سرنوشت خویش دعوت کنم.

وی ادامه داد: برای تداوم راه شهدای خدمت و عبور از کابوس و خسران تشکیل دولت سوم روحانی به یک عزم و اراده بزرگ نیازمندیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از عموم مردم شریف استان بوشهر و به‌ویژه نیروهای انقلابی و ارزشی درخواست می‌شود که از لحظه لحظه امروز تا جمعه انتخابات برای تبیین حقیقت، روشنگری و آگاهی‌بخشی بهره ببرند.


کد مطلب: 886341

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/886341/راهی-جز-نه-گفتن-دولت-سوم-روحانی-نداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com