سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

زریبافان به ستاد انتخاباتی پورمحمدی پیوست

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 884219
پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، طی حکمی مسعود زریبافان را به عنوان معاون امور استان‌های ستادهای شورای وحدت منصوب کرد.
زریبافان به ستاد انتخاباتی پورمحمدی پیوست
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، طی حکمی مسعود زریبافان را به عنوان معاون امور استان‌های ستادهای شورای وحدت منصوب کرد.

زریبافان در کارنامه سیاسی خود سابقه معاونت ریاست‌جمهوری و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیری هیئت دولت در دولت‌های نهم و دهم را دارد.

وزارت کشور روز یکشنبه (۲۰ خرداد) اسامی نامزدهای احرازصلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد قرار است یک سال زودتر از موعد قانونی و در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.
https://jahannews.com/vdcjvxeohuqeo8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvxeohuqeo8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *