سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

بنز ۱۰ میلیاردی قاچاق در تهران کشف شد

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 858469
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
بنز ۱۰ میلیاردی قاچاق در تهران کشف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروی قاچاق در محدوده سعادت آباد تهران شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز اس ۵۰۰ فاقد بارنامه و قاچاق به وسیله کامیون‌های خودروبر به این مکان انتقال و در یکی از پارکینک خصوصی پنهان شده است.

سرهنگ افشاری افزود: با شناسایی دقیق محل اختفای خودرو پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران این پلیس یک دستگاه خودوری بنز اس ۵۰۰ در طبقه منفی ۲ پارکینگ کشف و مشخص شد پلاک خودرو جعلی و فاقد مجوز‌های قانونی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد که درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
https://jahannews.com/vdch-6n6w23nmkd.tft2.html
jahannews.com/vdch-6n6w23nmkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *