پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰

مذاکره چراغ خاموش استقلال با این بازیکنان

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 886535
استقلالی‌ها هنوز ورود رسمی به نقل و انتقالات نداشته‌اند.
مذاکره چراغ خاموش استقلال با این بازیکنان
به گزارش جهان نيوز،باشگاه استقلال در پشت پرده فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی دارد اما هنوز از هیچکدام خریدهای خود رونمایی نکرده تا هواداران این تیم نگران اوضاع نقل و انتقالاتی این تیم باشد.

به نقل از ورزش سه، به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها با 2 بازیکن خارجی به توافق رسیدند اما هنوز نام هیچکدام از این بازیکنان رسما منتشر نشده و خبری از پیوستن آنها به صورت رسمی منتشر نشده است تا فعالیت آبی‌ها در این زمینه نامشخص باشد.

همچنین مهم‌ترین نقل و انتقالات آنها جذب جواد آقایی‌پور و محمدحسین اسلامی‌ است که استقلالی‌ها با جدیت زیادی با این بازیکنان در حال مذاکره هستند و از مراحل مذاکره با این دو بازیکن هنوز خبر رسمی منتشر نشده است.

باشگاه استقلال روز گذشته با 2 ستاره فصل گذشته خود به توافق رسید، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی مدافعان این تیم 2 فصل دیگر در استقلال حضور خواهند داشت و این شروع فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات بود.

باید دید سیاست آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات به چه شکل پیش خواهد رفت و آنها در چه زمانی از اولین خرید خود رونمایی خواهند کرد و رسما وارد فاز نقل و انتقالات خواهند شد.
https://jahannews.com/vdcc1eq4p2bq4p8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1eq4p2bq4p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *