پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰

جانشین بیرانوند مشخص شد +عکس

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 886581
باشگاه پرسپولیس برای جانشینی دروازه‌بان حاشیه‌ساز و جنجالی خود به سراغ کاپیتان سابق تراکتور رفته است.
جانشین بیرانوند مشخص شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به نقل از ایرنا به دبنال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جانشینی وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود را در دستور کار قرار گیرد.

پرسپولیسی‌ها در همان روزهای نخست مذاکرات پنهانی را با پیام نیازمند سنگربان ملی‌پوش سپاهان آغاز کرد که به نظر می‌رسید مبلغ بالای فسخ قرارداد او مانع این انتقال شود. حسین پورحمیدی نیز دیگر دروازه‌بانی بود که بحث معاوضه در روزهای گذشته با علیرضا بیرانوند مطرح شد.
 

 
مدیرعامل پرسپولیس حالا برای جانشینی بیرانوند به سراغ گزینه جدیدی رفته است. محمدرضا اخباری سنگربان ۳۱ ساله گل‌گهر سیرجان که در تابستان سال گذشته بعد از ۶ سال حضور در تراکتور تبریز از این تیم جدا شد، حالا مورد توجه سرخ‌پوشان قرار گرفته و پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس با کاپیتان سابق تراکتور وارد مذاکره شده است. از طرفی نیز بیرانوند قصد دارد به پرسپولیس بازگردد اما این موضوع هنوز با موافقت مدیران باشگاه پرسپولیس همراه نشده است.

مذاکرات اولیه بین اخباری و پرسپولیس مثبت بوده اما موضوع حائز اهمیت در خصوص انتقال این دروازه‌بان به جمع سرخ‌پوشان این است که اخباری یک فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارد.
https://jahannews.com/vdcdj90jfyt0jk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdj90jfyt0jk6.2a2y.html
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *