چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره حامیان ملی

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 383051
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای نکات لازم را به اسپانسرهای حامی تیم ملی متذکر شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌پس از جام جهانی واحد حقوقی فدراسیون فوتبال از بیست و چهار شرکت که در ایام برگزاری جام ۲۰۱۴ بدون مجوز فدراسیون فوتبال اقدام به تبلیغات کالاهای خود با استفاده از اسم و عکس و فیلم تیم ملی ایران کرده بودند شکایت کرد و این شرکتها را محکوم کرد.

با خبر شدیم پس از اعلام برنامه های جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ و برای جلوگیری از تکرار آن اتفاق، فدراسیون فوتبال سعی دارد علاوه بر شکایت از شرکتهای متخلف، طی جلسات و هماهنگی های بیشتر با مسئولان صدا و سیما و شهرداری از منظر قانونی اجازه تبلیغات روی بیلبوردها و تلویزیون را ندهد.

فدراسیون فوتبال در جام جهانی توانست نامه منع نمایش تبلیغات غیر قانونی و بدون مجوز فدراسیون فوتبال که در آن تبلیغات، شرکتها مدعی حمایت از تیم ملی بودند یا از اسم تیم ملی ایران برای فروش کالاهای خود استفاده می کردند را از مسئولین سازمان صدا و سیما بگیرد اما آن روزها این تبلیغات با توجه به درگیر بودن فدراسیون و صدا و سیما جمع نشد به همین دلیل فدراسیون اینبار قبل از شروع جام ملتها هماهنگی های لازم را برای جلوگیری از این تبلیغات بدون مجوز اقدام کرده و امیدوار است که حق کپی رایتش در ایران حفظ شود.

قانون بین المللی کپی رایت در سراسر دنیا اجرا می شود و فدراسیون های فوتبال در سراسر دنیا بخشی از هزینه هایشان را از همین مسیر به دست می آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *