شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

جبلی: امسال هم مختارنامه پخش می‌شود

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 886678
رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوالی درباره ادعای خلاف واقع یک نامزد خاص پیرامون عدم رعایت عدالت در مورد وی در مناظرات گفت: به نظرم مردم عزیز ما خودشان بهترین قاضی و شاهد هستند و می‌توانند قضاوت کنند. در مورد مستند‌ها و برنامه‌های ضبطی بار‌ها عرض کردم تصمیم گیرنده صدا و سیما نیست.
جبلی: امسال هم مختارنامه پخش می‌شود
به گزارش جهان نيوز، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو درباره ادعای خلاف واقع یک نامزد خاص پیرامون عدم رعایت عدالت در مورد وی در مناظرات گفت: به نظرم مردم عزیز ما خودشان بهترین قاضی و شاهد هستند و می‌توانند قضاوت کنند. در مورد مستند‌ها و برنامه‌های ضبطی بار‌ها عرض کردم تصمیم گیرنده صدا و سیما نیست.

وی افزود: صدا و سیما یک عضو از پنج عضو هست و به هر حال تصمیماتی که کمیسیون میگیرد برای صدا و سیما الزام آور است و باید آن تصمیم اجرا شود.

رئیس رسانه ملی در ادامه گفت: در مورد ادعا‌های دیگر که مطرح شد صدا و سیما رعایت عدالت را نکرده است، این به نظرم کم لطفی است به خاطر اینکه مردم عزیز خودشون شاهد بودند، هم نقش مجری محترم ما که از همکاران بسیار توانمند رسانه ملی است و هم نحوه طرح سوالات که از هر دو نامزد به صورت صریح روشن و مستند به اظهارات خودشون یا طرفدارانشون یا منتقدینشون سوال شده بود به نظرم می‌رسد که قضاوت مردم با ارزیابی که بعضی از اطرافیان سیاسی و جناح‌ها ممکنه داشته باشند حتماً متفاوت است.
 
ناظره اول اقای پزشکیان به مناظره دوم منتقل شد و از آن استفاده کردند. درمورد رعایت زمان در یک مناظره ۳ ساعته جا به جایی حدودا ۱۰ ثانیه‌ای رکورد خوبی است و عدالت رعایت شد.
 
وی گفت: سعی شد دغدغه‌های مردم بصورت سوال از دو نامزد پرسیده شود.
https://jahannews.com/vdca0inaa49nai1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0inaa49nai1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *