چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰

‫آخرین وضعیت راه‌های کشور‬

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 265690
تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.
 به گزارش جهان به نقل از  تسنیم ، طی آخرین وضعیت تردد وسایل نقلیه در راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز شنبه 23 دی‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه و محور تهران - سمنان و مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. 
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 22 روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22:30، پانزده کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد تمامی کامیون‌ها به استنثای حاملان مواد سوختی و قاسد شدنی از ساعت 18 تا 22 امروز فردا از محورهای هراز ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 22:30 روز شنبه از بومهن به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقیله از ساعت 14:30 تا 22:30 تا رودهن و مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
گفتنی است تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 22:30 امروز و فردا از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است. همچنین تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 22 امروز و فردا در محور رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.
 
گفتنی است تردد تمامی کامیون ها و تریلرها به استثنای تریلرهای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 21 امروز و فردا از محور آستارا به اردبیل و برعکس ممنوع است همچنین تردد همه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روز شنبه در محور زاهدان_ زابل و برعکس ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *