يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

بی‌حرمتی رسانه‌های صهیونیستی به عاشورا

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 325704
رسانه‌های ضدایرانی در روز‌ها و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با ترفندهای خاصی به این مقدسات اسلامی بی‌حرمتی کردند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، ازجمله اینکه شبکه بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد تا علاوه بر پخش برنامه‌های شاد در این مناسبت، سنت غلط قمه‌زنی را به عنوان یکی از رسوم عزاداری در عاشورا معرفی کند! به نوشته سایت ۵۹۸ گزارشگر بی‌بی‌سی رسومی مانند بر سر و سینه زدن، گریه کردن، مداحی، نمایش تعزیه و سخنرانی پیرامون اهداف کربلا را «رسم‌های دولتی و حکومتی» خوانده ولی قمه‌زنی را سنتی دیرپا و مردم پسند عنوان می‌کند!

همچنین شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی در یکی دو سال گذشته درست در نقطه مقابل استراتژی روزهای اول تاسیس، مدیران و برنامه‌سازان این شبکه‌، به عناد و تقابل علنی و بی‌پرده با باورهای مذهبی و دینی مردم ایران روی آورده‌اند و بطور مثال در شب‌های عزاداری مردم ایران به پخش برنامه‌های شاد و زننده می‌پردازند یا مجریان این شبکه با اطلاع از رسیدن شب‌های عزاداری شیعیان با لباس‌های شاد در برنامه‌‌ها حاضر می‌شوند. در همین زمینه و در ادامه رویکرد یکی دو سال اخیر، شب عاشورا مجری شبکه سلطنتی انگلیس در شب تاسوعای حسینی با پوشیدن لباس قرمز زننده به روی آنتن آمد.

سایت یورونیوز نیز در قسمت «عکس روز» خود، برای انعکاس عزاداری‌های شیعیان در ماه محرم عکسی از فردی را منتشر کرد که خودش را زخمی و خونین کرده است!

به گزارش جام، یورونیوز با انتشار این عکس نوشت: «یک مسلمان شیعه در شهر کابل افغانستان که همزمان با مراسم عاشورا، با استفاده از زنجیرهایی که بر لبه آن‌ها چاقوهایی قرار دارد، در حال زنجیرزنی است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر از خبيث ترين دشمنان رسول خدا (ص) و آل طاهرينش غير از اين انتظار داريد؟
نه،
اما از مسلمان ها انتظار میره بهونه دست این رسانه های مگس صفت ندن
سینا
Iran, Islamic Republic of
هیچ انتظاری نیست از این یزیدینان، حتی همین منفی زدن برای شما
خدا خود بر دلها آگاه است، من و شما باید مراقب خودمان باشیم
محمد
این بدبختای وطن فروش هیچ طوری نمیتوانندعقده های دلشون را خالی کنند فقط دل بستند به این کارها وبرنامه ها.
سیما
باسلام وصلوات برمحمد وال محمد(ص)وعرض تسلیت ماه محرم به شما. باخوندن مطلب مسلمان شدن اون اقای وهابی خوشحال شدم وبهشون تبریک میگم واما خوشحالم از اینکه خودم شیعه دوازده امامی هستم درایران کشور شیعی ودرزیر سایه نایب امام زمان رهبر عزیزمون امام خامنه ای زندگی میکنم واین افتخاری برای من ,