چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

مخالفت رئيس‌دانشگاه باتدفين شهداي گمنام

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 227970
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آب و برق شهيد عباسپور از مخالفت رئيس اين دانشگاه براي تدفين دو شهيد گمنام در محوطه دانشگاه خبر داد.
به گزارش جهان، طاهري در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، در خصوص مخالفت رئيس دانشگاه آب و برق شهيد عباسپور با تدفين شهداي گمنام در اين دانشگاه گفت: دو روز پيش جلسه اي بين مديران ارشد بنياد حفظ آثار و مسئولان دانشگاه برگزار و در آن تصويب شد كه دو شهيد گمنام در دانشگاه شهيد عباسپور تدفين شوند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آب و برق شهيد عباسپور افزود: پس از پايان اين جلسه مسئولان حفظ آثار عنوان كردند كه بايد با رئيس دانشگاه يك بازديد ميداني از دانشگاه داشته باشد، اما رئيس دانشگاه مخالفت و اعلام كرد كه شرايط بايد بررسي شود.

وي ادامه داد: رئيس دانشگاه مي گويد آمادگي نداريم و بايد شرايط لازم براي انجام اين كار فراهم شود؛ چرا كه در نتيجه انجام اين مصوبه ممكن است جو دانشگاه به هم بريزد.

طاهري گفت: سه سال است كه پيگير تدفين شهداي گمنام در دانشگاه هستيم و پس از سه سال بنياد حفظ آثار دو سهميه به دانشگاه ما اختصاص داد.
 
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آب و برق شهيد عباسپور با تاكيد بر اينكه بايد تا يكي دو روز آينده تكليف اين موضوع را مشخص كنيم، تصريح كرد: امروز نامه‌اي به رئيس دانشگاه براي جواب نهايي داده‌ايم و منتظر جواب آن تا پايان وقت اداري هستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *