يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۳
۲
درخواست فارغ‌التحصیلان یک‌دانشگاه از رئیس جمهور

مصوبه‌ادغام دانشگاه‌شهید‌عباسپور را لغوکنید

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 334012
انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) طی نامه ای به دکتر روحانی خواستار لغو مصوبه ادغام این دانشگاه در دانشگاه شهید بهشتی شدند. دبیر انجمن دانش آموختگان گفت: انتظار می رفت با گذشت بیش از چهار ماه از استقرار دولت یازدهم، تصمیم مقتضی در خصوص لغو این مصوبه غیرقانونی که وزیر محترم فعلی نیرو آنرا به حق، یک "ندانم کاری بزرگ" نامیدند، اتخاذ می گردید.
به گزارش جهان به نقل از برق‌نیوز، انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) که با تغییر نام این دانشگاه به "پردیس فنی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی" اجبارا به این نامه در آمده ؛ یکی از مخالفین اصلی این ادغام است که در چندین مرحله، مخالفت دانش آموختگان دانشگاه را به اطلاع مسئولین نیز رسانده است.

داود کامکار دبیر انجمن دانش آموختگان این دانشگاه طی نامه‌ای به دکتر روحانی ریاست جمهوری ایران خواستار لغو این مصوبه شدند.

در این نامه ذکر شده است:

در ادامه زنجیره تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی ماههای پایانی دولت دهم، دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) تحت عنوان پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور، در دانشگاه شهید بهشتی ادغام گردید و متعاقب آن اعتراضات گسترده ای از سوی اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان به این مصوبه آسیب زا و غیرقانونی صورت پذیرفت.

پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، و با توجه به تأکید حضرتعالی بر توسعه دانشگاههای "مأموریت محور" و حمایت از آموزشهای کاربردی در برنامه کتبی اعلامی، انتظار می رفت با گذشت بیش از چهار ماه از استقرار دولت یازدهم، تصمیم مقتضی در خصوص لغو این مصوبه غیرقانونی که وزیر محترم فعلی نیرو آنرا به حق، یک "ندانم کاری بزرگ" نامیدند، اتخاذ می گردید. لکن متأسفانه به نظر می رسد به نوعی مسأله مشمول مرور زمان گردیده و تاکنون منجر به نتیجه مشخصی نگردیده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشگاه آب و برق که در حد دانشگاه نیست اینطوری خوشبخت می شود
United States
بابا ربطی به استقلال این دانشگاه نداره