يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

پایگاه‌ صهیونیست‌ها زیر آتش سنگین حزب‌الله

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 881098
حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) در عملیاتی گسترده، چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی مورد حملات موشکی و راکتی قرار داد.
پایگاه‌ صهیونیست‌ها زیر آتش سنگین حزب‌الله
به گزارش جهان نيوز، به نقل از رسانه های لبنانی، رزمندگان حزب الله در یک عملیات، پایگاه صهیونیستی «الراهب» را در منطقه الجلیل علیا مورد حمله راکتی قرار داد.

رزمندگان حزب الله در عملیات دیگری، یک دستگاه جیپ «هامر» متعلق به نظامیان اشغالگر را در پایگاه «المالکیه» با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که در نتیجه آن، سرنشینان این جیپ کشته و زخمی شدند.

عملیات دیگر رزمندگان حزب الله، منجر به اصابت موشک به پایگاه «الرمثا» و وارد آمدن تلفات قطعی به صهیونیست‌ها شد.

رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری، با حمله موشکی به پایگاه «رامیا» تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر صهیونیستی در این منطقه را منهدم کردند.

همچنین در حمله راکتی رزمندگان مقاومت به پایگاه صهیونیستی «جل العلام»، تلفات قطعی به نظامیان اشغالگر وارد شد.

این در حالی است که تحلیلگران صهیونیست با اشاره به تشدید حملات حزب الله و هدف قرار دادن تجهیزات رصد و جاسوسی رژیم صهیونیستی، اذعان کردند که حزب الله به دنبال کور کردن سامانه رصد ارتش این رژیم در شمال سرزمین های اشغالی است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: ما شاهد اقدامات بسیار آزاردهنده از سوی حزب الله هستیم که به دنبال کور کردن سامانه رصد ارتش اسرائیل در شمال است و در این راستا حزب الله پایگاه یگان رصد هوایی «میرون» را آماج موشک‌های خود و با موشک های ضدزره و سلاح های نقطه زن، دوربین های ارتش را در مرز لبنان هدف قرار داده است.

می‌توان گفت که ارتش اسرائیل در برخورد با پهپادهای حزب الله که خسارات سنگینی به بار آورده، با دشواری رو به رو است.

از سوی دیگر، «طال باری» رئیس مرکز مطالعات چالش‌های امنیتی موسوم به «علما» رژیم صهیونیستی به یک رسانه این رژیم گفت: آنچه ما طی روزهای گذشته شاهد بودیم، دردناک است. ما تحلیلگران شاهد تحرکی برای ممانعت حزب الله نیستیم. عملا حزب الله ابتکار عمل را در دست گرفته است. هنگامی که حزب الله ساکت است، اسرائیل نیز ساکت است. موضوع این نیست که درگیری گسترده چه زمانی رخ خواهد داد، بلکه موضوع این است که حزب الله چه زمانی به دنبال این رویارویی است.

پایگاه عربی رأی الیوم نیز در این باره نوشت: رسانه های صهیونیست به تشدید حملات مقاومت اسلامی لبنان به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcb98bwwrhbwgp.uiur.html
jahannews.com/vdcb98bwwrhbwgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *