دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

راه‌اندازی كميته‌‎های استانی انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه عباسپور

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 406022
انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) تصمیم به راه اندازی کمیته های استانی خود در سراسر کشور نموده است. انجمن با هدف ایجاد شرایط فعالیت بیشتر و منسجم تر در نظر دارد تا با همکاری فارغ التحصیلان دانشگاه شهید عباسپور در هر استان، کمیته استانی فارغ التحصیلان دانشگاه شهید عباسپور آن استان را شکل داده و در راستای ایجاد زمینه های همکاری نزدیکتر تلاش نماید.
به گزارش جهان، عضو هیات مدیره انجمن دانش آموحتگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) با اعلام این خبر به برق نیوز گفت: با همکاری و مساعدت های فارغ التحصیلان عباسپوری این گردهمایی اولیه در نیروگاه شازند اراک برگزار شد که با استقبال قابل توجهی نیز روبه رو گردید.

مهدی نوربخش بیان داشت: انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) تصمیم به راه اندازی کمیته های استانی خود در سراسر کشور نموده است. انجمن با هدف ایجاد شرایط فعالیت بیشتر و منسجم تر در نظر دارد تا با همکاری فارغ التحصیلان دانشگاه شهید عباسپور در هر استان، کمیته استانی فارغ التحصیلان دانشگاه شهید عباسپور آن استان را شکل داده و در راستای ایجاد زمینه های همکاری نزدیکتر تلاش نماید.

این فارغ التحصیل دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) گفت: مهندس حمید بادرستانی مدیریت نیروگاه شازند اراک و مهندس کامبیز مرادی معاونت این نیروگاه ۱۳۰۰ مگاواتی در برگزاری هرچه مناسب تر این جلسه ما را یاری کرده و با فراهم کردن زمینه برگزاری این گردهمایی بخش زیادی از مشکلات ما را حل نمودند.

نوربخش به برق نیوز گفت: همه افرادی که در این جلسه حضور داشتند ضمن موثر دانستن برگزاری این جلسات در هر استان، بر آمادگی خود در همکاری گسترده تر با هیات اجرایی تاکید کرده و خواستار تداوم این جلسات شدند.

عضو هیات مدیره انجمن دانش آموحتگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) با قدردانی از مهندس بادرستانی و مهندس مرادی تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک امکان برگزاری جلسات اولیه و تشکیل کمیته های استانی در دیگر استان های کشور نیز فراهم شود تا با راه اندازی کمیته های استانی شاهد فعالیت بیشتر اعضا و همکاری و ارتباط بیشتر این دوستان باشیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های انجمن گفت: همه افرادی که در جلسه اولیه استان مرکزی در نیروگاه شازند اراک حضور داشتند با اعلام آمادگی برای پرداخت حق عضویت خود، به ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی و ارتباطی توسط انجمن تاکید کرده و آنرا ضروری دانستند. مهندس بادرستانی نیز ضمن اشاره به فواید برگزاری این جلسات توضیحاتی در خصوص نقش موثر فارغ التحصیلان این دانشگاه در رفع مشکلات صنعت آب و برق ارائه نمودند.

گفتنی است در این جلسه کیکی به مناسبت این گردهمایی نیز فراهم شده بود که توسط افراد حاضر در جلسه بریده شد و مورد استقبال همه نیز قرار گرفت. صمیمیت و خوشحالی افراد از حضور در این جلسه که خیلی از آنها علیرغم هم استانی بودن با یکدیگر، مدت زمان زیادی از هم دور بوده یا بی اطلاع بوده اند باعث ایجاد فضایی خاطره انگیز شد که در جای خود قابل توجه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *