يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۴۹

جسد ریچارد فرای خاکستر شد/ مریدان عزا گرفتند!

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 366856
خبرگزاری ایسنا، مخالفت با انتقال جسد جاسوس آمریکایی به ایران را نشانه بی‌وفایی مسئولین ایرانی دانست.
جسد ریچارد فرای خاکستر شد/ مریدان عزا گرفتند!
به گزارش جهان،‌ کیهان نوشت: پس از مرگ «ریچارد فرای» در فروردین ماه سال جاری، رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی، خود را به آب و آتش زدند تا جسد شخصی که به اذعان اسناد متقن وزارت اطلاعات کشورمان و دیگر مستندات متعدد منتشر شده، علیه مردم کشورمان جاسوسی کرده است و علاوه بر این، به عنوان مبدع حرکت انحرافی «مکتب ایرانی» به جای مکتب اسلام «مکتب انحرافی ایرانی» خیانتی بس عظیم‌تر را مرتکب شده است، به ایران منتقل شود.

در این بین، «تورج دریایی» از فعالین فتنه ۸۸ در خارج از کشور که علاوه بر ارائه تحلیل به فتنه‌گران جهت اغتشاش‌گری، در اعتراض به دستگیری یکی از فتنه‌گران با لباس زنانه،‌روسری به سر کرد و با توهین به بانوان کشورمان، به تمسخر اعتقادات مردم ایران پرداخت، به عنوان ایران‌شناس! به کارشناس پای ثابت و مشترک بی‌بی‌سی فارسی، روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی و خبرگزاری ایسنا مبدل شده است.

در همین حال، پس از سوزاندن جسد این جاسوس کارکشته، ایسنا گوی سبقت را از رسانه‌های فارسی‌زبان معاند نظام ربود و در گفتگو با تورج دریایی، به ابراز تأسف شدید پرداخته و با محکوم کردن مسئولین ایرانی به بی‌وفایی، این پرونده را همچنان باز قلمداد کرده است.

بله، پرونده همچنان باز است. پرونده دفاع از مبدع مکتب جعلی و انحرافی، پرونده دفاع از جاسوس کهنه‌کار آمریکایی که از سوی «مؤسسه امنیتی هوور» (زیر نظر سازمان جاسوسی آمریکا و بازوی جنگ نرم آمریکا علیه ملت ایران) به علت فعالیت‌های عدیده ضد ایرانی، مستحق دریافت جایزه شد و در نهایت پرونده همصدایی با رسانه‌های متعلق به دشمنان قسم خورده ملت ایران. همین بس که رسانه‌های معاند از جمله شبکه مبتذل «من و تو» (متعلق به همجنس‌بازان و مریدان فرقه ضاله بهائیت) با استناد به خبر ایسنا و هم عقیده با این خبرگزاری، عمق تأسف خود را از سوزاندن جسد ریچارد فرای اعلام کردند.

لازم به ذکر است که تلاش مدعیان اصلاحات برای انتقال جسد مبدع مکتب انحرافی ایرانی و جاسوس کهنه کار آمریکایی به ایران با روشنگری‌های کیهان و اقدام به موقع و انقلابی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و اعضای شورای شهر اصفهان و در نهایت، بصیرت مردم متدین و انقلابی اصفهان، ناکام ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عدم دفن جسد فراي در ايران بسيار حركت زشت و دور از شان مردم ايران بود ، كيهان ديگه به سيم آخر زدي
تبرک
خجالت هم خوب چیزیه ! طرف از ایران جاسوسی می کرده این کاسه لیسا دست بردارنیستن !
پیشنهاد می دم خاکستر این جاسوس رو سفارش بدن به افسادطلب ها واسه تبرک نگه دارن !!!
آدمیزاد
Colombia
اتفاقا اصلاح طلبها از فرای متنفر بودند چون مرحوم فرای با احمدینژاد رابطه خوبی داشت.
پس به همین خاطر هم بود که بخاطر عدم دفن ایشون عزادار شدند ؟
Iran, Islamic Republic of
اينا حاضرند خاكستر كه هيچ! قاذورات امثال فراي و ريچارد رورتي و جورج سوروس و... را به عنوان عرض ارادت، با غذاي خود مخلوط كنند و نوش جانشان كنند!!!
چقدر با ادبی شما
تقی
از زمان اغاز این ماجرا بنده دایم دل ناصاف بودم نسبت به ان برعکس شما
این جاسوس امریکایی برای چی میخواد اینجا دفن شه
جسدشو ببرن تو همون کشوری دفن کنن که بهش خدمت کرده یعنی امریکا

حاج حسین دمت گرم
یونس
بعیده شما مفهوم و معنی زشت و زیبا را هنوز فهمیده باشی !!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست خوبم شاید شما هم باید روی مفهوم زحمتکشی بیشتر مطالعه بفرمایید. زحمات این بنده خدا و استادش واقعا برای ایران مفید بود
آره یکی خاتمی خیلی زحمت کشید یکی هم این جاسوس ...
يوسف
عرض تسليت به اصلاح طلبان امريكائي.چون حالا كجا وچگونه به زيارت (استغرالله)امام زاده خود بروند
نماینده رسمی ایران در سازمان ملل را ماه هاست برخلاف قوانین بین المللی به نیویورک راه نمیدن ولی مسیولین کشور ما مجبورن به وصیت ی فرد امریکایی عمل کنن؟ حالا گیرم جاسوس بودنش و غیره را هم درنظر نگیریم کشور ما باید ماهها درگیر وصیت یک امریکایی بشه؟
مرگ بر سازشکار
این یک پیروزی برای ایران و نظام بود تا دیگران بدانند هر کس که به دنبال خیانت یا جاسوسی باشد تبدیل به خاکستر می شود
جهان نیوز در زمان آقای احمدی نژاد که مجوز دفن و.. را دادند خوب در خواب خرگوشی بودید حلا بیدار شدی
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی
ظاهرا ریچارد شاگردان و مریدان خودش را خوب پرورش داده ولی اینها باید بدانند راه بیهوده ای را پیکوده اند .
يوسف
بنده خدا اگر نميداني حداقل برو كيهان آنزمان را مطالعه كن وببين كه همين روزنامه چه مسائلي را در آنزمان بر عليه دولت احمدي نژادودست انر كاران افشا نموده است.
الحمدولله روزنامه كيهان روزنامه ايست كه هميشه حرف حق را ميزند وچه موافق ويا مخالف در هر جبهه اي برايش فرق نميكند وفقط خدارا مد نظر دارد.وهر دولتي تاكنون به بيراهه رفتا است افشا نموده.
jafar
اون اقایانی که جوگیر شده بودند و اذ کیسه بیت المال خانه و زمین به این بابا می بخشیدند فقط بخاطر این بود که لیدر جریان انحرافی ایده مکتب ایرانی را از وی گرفته بود
Iran, Islamic Republic of
اینقد قضیه مهمی نبود بزرگش کردید
Iran, Islamic Republic of
واقعیتش کار خوبی نکردیم. من احساس بدی کردم
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
محققین تاریخ معماری و هنر ایرانی می دونن که آرتور پوپ به عنوان استاد فرای مورد توهین زیادی قرار گرفت قسمت زیادی از عمرش رو صرف بازشناسی اثار معماری در اعماق کویر ایران کرد. اونم با امکانات ده ها سال پیش. من برخی از این آثار رو با ماشین کولر دار به سختی روش رفتم مطالعه کردم. بابا جان مام حزب الهی هستیم . معنی جاسوسیم می دونیم چیه. و لی انصاف هم خوب چیزیه. واقعا کارایی انجام دادن این استاد و شاگرد که ما ایرانیا برای خودمون نکردیم. یکی مثل لورنس در سرزمینهای اسلامی واقعا جاسوس بود اما راجع به این آقایان خیلی سخته اثباتش
يوسف
بنده خدا جاسوسان امريكائي وانگليسي در تمام كشورها به چهره هاي مختلف ميآيند كه قابل شناسائي نباشند ...
آدمیزاد
Colombia
به یوسف،
با این حرف شما ،ناقلا نکنه که خودت هم به چهره کامنت گزار درآمدی تا قابل شناسایی نباشی!!؟
استاد !!!!!!!!!
خود وزیر اطلاعات دولت محبوب شما بر جاسوس بودن این خاکستر ! صحه گذاشته...
اين گونه اقدامات به اعتبار و شان ملت و ايران عزيز لطمه مي زند .كاش نويسنده متن فوق اشاره اي به كتب گران سنگ فراي در خصوص شناساندن ايران با مستندات تاريخ مي كرد .
قریشی
خوشبختانه یا بدبختانه زاینده رود آب ندارد، وگرنه این افساد طلبان خاکستر این جاسوس آمریکایی را به هر قیمتی به زاینده رود می ریختند و آب آن را نجس میکردند.
آدمیزاد
Colombia
جناب قریشی ، با این طرز فکر شما ، روزی همه ایران خشک خواهد شد . خدایا بدادمان برس.
شما هم کلاتونو بندازید بالا
تو هم بشین گریه کن !
آدمیزاد
Colombia
مرحوم فرای ،ایراندوستی بود که آزارش به کسی نمیرسید بلکه از هر طرف بویژه در آمریکا از طرف ایرانستیزان و اپوزیسیونیها او را آزردند ، (خشک مقدس های وطنی هم دستکمی از صهیونیستها ندارند)،او نزد خدا آمرزیده است ،روحش شاد باد.
خخخخخخ مرحوم فرای ! ایران دوست ! روحش شاد !!
خودتی خرزوخان ؟
آدمیزاد
Colombia
جناب خخخخخ !، با این استدلال وپاسخ کوبنده شما، بپا چشم نخوری.
بمیرم واسه این استدلال شما !! آخه متفکر قرون جان تو بگو ببینم این آقا طبق چه اصولی استاد ! هستن ! البته استاد در جاسوسی !
مجتبی
ادمی زاد
خواهشا از طرف خدا نظر نده!

اتفاقا سلطنت طلب ها هم ایران را دوست دارند
پس دوست داشتن ایران مهم نیست
__________
مهم مردم ایران واعتقاداتشون هستند که هر کس به ان توهین کند نمی گوییم اعدام ولی حق ندارد از طرف مردم ایران مورد لطف قرار بگیرد
برو تحقیق کن ببین این بی ازار چه تهینهایی که به اعتقادات ما نکرده
جاسوسی حلالش!
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا راه ندادن دشمن منافق زشت شده است؟
آدمیزاد
Colombia
مرحوم فرای هیچگاه با ایران دشمنی نکرد و وارد جریانات سیاسی ایران نشد .
ان شاء الله با این مرحوم فرای جاسوس محشور ...
Colombia
انشائ الله شما هم با تکفیری ها محشور شوید چون طرز فکرتان یکیست.
محمد
دوستانی که بعد از خاکستر شدن جسد یک مرده هم دست بر نمیدارند از اهانت و بی احترامی به شخصیت فرهیخته ایشان مواظب باشید و دور تا دور زاینده رود کشیک بدید شاید یکی از دوستان ایشان خاکستر یک انسان دوست دار ملت و کشور شما را در هوای زاینده رود پراکنده کند
شما مدعیان دروغین آزادی بیان که به غیر همفکران خودتان بدترین اهانت ها را می کنید ، حالا واسه این جاسوس معلوم الحال گور به گور شده جامه می درید ؟
از کی تا حالا یه جاسوس شده فرهیخته ؟
شما که بدترین اهانت ها را به امثال علامه مصباح روا می دارید حالا برای یک جاسوس سینه می درید ؟
خجالت بکشید ...کسانی که آشغال آتیش می زنن اگه دم از فرهنگ بزنن خنده دار میشه !
مجتبی
لطفا فضا را الوده نکنید
چه فضای مجازی
چه فضای تنفسی اونهم زاینده رود؟!
ع اصدیق
با سلام خدمت هموطنان عزیز م
تا به حال هیچ سابقه ای از خارجیها مشهور در ایران نداریم که با نیت خیر در ایران زندگی کرده باشند و اسناد خیانت های آنها در کتابهایشان بعدا اعلام میشود . کما اینکه در بسیار از کتابهای سیاسیون و شخصیتهای فرهنگی همسو با نظامشان ،آورده شده است . آقای فرای دایه دلسوز تر از مادر برای ایرانیان شده بود . ما خودمان باید در زمان حاضر هوشیار باشیم تا آیندگان به ما ... کما اینکه در زمان قاجار و دیگر حاکمان گوشه هایی از کشور مان را به اجانب دادند و الان با دیدن آنها حسرت میخوریم که بخشی از بهترین نقاط کشورمان را روسها و منابع ملی مان را دیگر کشورها بردند و آنقد در دهان آنهامزه کرده تا به انواع تغییرات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و حتی نظامی و ترور شخصیتهای علمی و مذهبی همانند طالبان و داعش و جنایتکاران دیگر ، میخواهند ورود مجدد داشته باشند . شما بهتر میدانید که حربه های آنها به اشکال مختلف نرم و خشن میباشد و ظرف چند سال گذشته مدلهای مختلف آنها را دیده و باز هم خواهیم دید . مواظب باشیم از دیگران ضربه نخوریم و البته بعضی از خودیها همانند دیگر کشورها ،خائینین وطنی هم داریم که بدتر از آنها هستند و برای آنها کار میکنند . دلمان باید برای خودمان بسوزد نه آقای ایکس و ایگرگ . لازم بذکر است که روزنامه کیهان خیانتهای کسانی را آشکار میکند که ممکن است به ذائقه ما خوش نیاید و باید واقع گرا بود که کیهان تا کنون خیانتی به مملکت نکرده که بعضی دیگر کرده اند . موفق باشید
آدمیزاد
Colombia
اولا خارجیها هم وطن خودشان را دوست دارند و بسیاری از خارجی ها ایران را یا بخاطر ادبیات و یا فرهنگ و یا موضع سیاسی اش دوست دارند . ولی این دلیل بر تهمتهایی که شما ها میزنید نیست ، از نظر مذهبی بودن :مخملباف و سروش هم روزگاری از آن خشکه مقدسهای دو آتیشه بودند ولی دیدیم چی از آب در آمدند، من گاهی از دیدگاه کیهان حمایت میکنم ولی هیچگاه در زندگی کور کورانه از کسی پیروی نکرده ام ما همه انسانیم و جایز الخطا ، شما نمیتوانید توقع داشته باشید که همه دقیقا مثل شما فکر کنند وگرنه خائنند.
ایراندوست
به نام یزدان - همان بهتر شد که جسد اسرائیل شناس ! و کهنه جاسوس صهیونیست پنتاگون و تحریف کننده تاریخ واقعی 9000 ساله ایران (خداینامه ) و پردازنده تاریخ جعلی 2500 ساله صهیونیستی کوروشی ! را بسوزانند و خاکستر کنند و بهتر است خاکستر آنرا هم در چاه توالت اتاق جاسوسی اش در ساختمان پنتاگون بریزند ! و خاک پاک اسپاهان را دوباره ( مثل لاشه آبراهام پوپ دزد غارتگر سارق آثار باستانی ایران ) نجس نکنند تا روان پاک فردوسی توسی کمی آرام گیرد !
آدمیزاد
Colombia
کاشکی امثال شما کمی ادب یاد میگرفتند،
با این لحنی که شما دارید هیچ نمیتوان بحث کرد.
جای بسی تاسف است که هیچ اطلاع درستی از ریچارد نلسون فرای ارائه نشده است. کسانی هم که اطلاعات غیر علمی در مورد وی ارئه می کنند حتی یک صفحه از کتابهایش را هم نخوانده اند.
شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ایران محل دفن جاسوسان آمریکایی و انگلیسی نیست.