جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

سراغ فرای نمی‌رویم، سگ‌های زرد بس بود

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 357424
معاون وزیر ارشاد می‌گوید این وزارت در ماجرای دفن ۲ عضو گروه «سگ‌های زرد» آن‌قدر هزینه داده که نخواهد برای دفن ریچارد فرای هم هزینه بپردازد.
به گزارش جهان، حسین نوش‌آبادی در مصاحبه با مثلث آن‌لاین می‌گوید: وزارت ارشاد در بحث انتقال اجساد نه مسئولیتی دارد و نه دخالت می‌کند؛ به اندازه کافی هزینه برای انتقال اجساد ۲ هنرمند از کانادا به ایران و دفن در قطعه هنرمندان بهشت زهرا پرداخت. ( منظورتان ۲ عضو گروه سگ‌های زرد است؟) بله، در صورتی که وزارت ارشاد در هزینه‌های انتقال جسد آن دو نفر هیچ پرداختی نداشت اما خیلی سؤالات حاشیه‌ای و ناصوابی در این باره مطرح شد.

معاون پارلمانی وزارت ارشاد درباره موضوع خاکسپاری جسد ریچارد فرای در اصفهان و نظر وزارت متبوع وی گفت: این موضوع نه به وزارت ارشاد ارجاع شده و نه قضاوتی در این باره خواهد داشت. البته اخباری درباره همکاری ریچارد فرای با سیا به گوش ما نیز رسیده اما تایید و تکذیب این مسئله هم بر عهده وزارت ارشاد نیست بنابراین اعلام موضع نمی‌کند.

نوش‌آبادی اضافه کرد: وزارت ارشاد مسئولیتی ندارد، تنها مسئولیتش تایید نام هنرمندان فوت شده برای دفن در قطعه هنرمندان بهشت زهرا است. از آنجا که ریچارد فرای هنرمند نبود و هیچ رابطه کاری هم با کار هنری نداشت بنابراین موضوع تصمیم‌گیری برای خاکسپاری او به وزارت ارشاد مربوط نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *