يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

تقدیر آیت الله نوری از مواضع رئیس جمهور

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 316026
یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: رئیس جمهور همانگونه که انتظار می‌رفت در مسیر حل مشکلات سخن گفت و به ارائه راهکار پرداخت و فرهنگ ایران را به درستی معرفی کرد.
به گزارش جهان، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر جمعه در دیدار جمعی از مدیران شهرداری قم، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: رئیس جمهور همانگونه که انتظار می‌رفت در مسیر حل مشکلات سخن گفت و به ارائه راهکار پرداخت و فرهنگ ایران را به درستی معرفی کرد؛ همچنین رئیس جمهور رهبر انقلاب و تفکر ایشان را معرفی کردند که قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از این دیدار با تبریک انتخاب مجدد دلبری به عنوان شهردار قم اظهار داشت: امیدواریم که در ادامه و استمرار دوران مدیریت شما در شهر قم شاهد متبلور شدن آثار بیشتری از خدمت در بخش‌های مختلف باشیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به اینکه در اسلام برای هر فرد سه مسئولیت در نظر گرفته شده است، گفت: نخستین مسئولیتی که افراد بر عهده دارند، مسئولیت فردی است و هر فرد وظیفه دارد خود را بسازد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه فقط خلقت معصومین کامل بوده است یادآور شد: هر فردی برای رسیدن به کمال باید خودسازی کند و در این مسیر ایمان، اعتقاد، تعهد، تقوا و عمل می‌تواند یاری‌گر او باشد.

وی در ادامه نوع دوم مسئولیت افراد را مسئولیت اجتماعی دانست و اضافه کرد: نظام زندگی انسان‌ها بر اساس زندگی اجتماعی است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه سومین نوع مسئولیت، مسئولیت شغلی است گفت: شغل مسئولیت آفرین است و کسی که عهده‌دار سمتی می‌شود در برابر مردم مسئول است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌ها باید به اهل آن سپرده شود ادامه داد: قم شهری مهم بوده و خاستگاه علما و انقلاب به شمار می‌رود و کسانی که در این شهر عهده‌دار مسئولیتی می‌شوند وظیفه بسیار مهمی بر دوش دارند.

آیت الله نوری همدانی با تقدیر از خدمات انجام شده در شهر مقدس قم تاکید کرد: قم و شهرداری قم باید برای شهرهای دیگر الگو باشند.

وی یادآور شد: هر فکر، قدم، قلم و نفس که در مسیر خدمت به مردم باشد عبادت است و امیدواریم که شما نیز بتوانید منشا خدمات ارزشمندی برای شهر قم باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *