جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

آخرین برنامه‌های نجفی در آمریکا

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 316025
محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در دانشگاه نیویورک از دپارتمان گردشگری و هتل داری این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر کرده است، پس از بازدید از دپارتمان گردشگری و هتل‌داری دانشگاه نیویورک طی نشستی که با حضور جمعی از اساتید و مدیران این دپارتمان برگزار شد در جریان برنامه ها و فعالیتهای این دپارتمان قرار گرفت و مذاکراتی را برای همکاریهای فی ما بین انجام داد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سپس از گالری هنری دانشگاه بازدید و از آثار هنری تعدادی از هنرمندان ایرانی که در این نمایشگاه حضور داشتند دیدن کرد.

نشست صمیمانه با جمعی از دانشجویان نخبه و فارغ التحصیلان ایرانی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید از دیگر برنامه های نجفی بود.

ملاقات با تعدادی از اعضای ارکستر سمفونیک بیتزبورک و گفتگو با شبکه سی ان ان برنامه های آخرین روز معاون رئیس جمهور در سفر به نیویورک خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *