جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تشریح کرد؛

پیروزی اصولگرایان در دور اول به شرط وحدت

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 291798
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران می‌گوید، اگر در این چند روز وحدت محقق شود کاندیدای اصولگرایان در همان دور اول پیروز صحنه رقابت خواهد شد.
پیروزی اصولگرایان در دور اول به شرط وحدت
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه سازوکاری برای رسیدن به کاندیدای واحد اصولگرایان طراحی نشده است، گفت: انتظار اصولگرایان و بویژه مردم، رسیدن به وحدت و معرفی کاندیدای واحد است چرا که تعدد، انتخاب را برای مردم سخت می‌کند ضمن اینکه در بین نامزدها دو نفر مستقل هستند و از آرای بالایی هم برخوردار نیستند و دو نفر دیگر بعنوان چهره‌های اصلاح طلب شناخته می‌شوند، از این رو منطق رقابت، رسیدن به ائتلاف است.

وی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا می‌توانند درون خود سازوکاری را برای وحدت دنبال کنند، اظهاداشت: فقط نباید رسیدن به ریاست جمهوری مهم باشد بلکه می‌توان در مناصبی همچون معاون اول و یا مناصب دیگر در دولت فعالیت کرد لذا نامزدها می توانند این موضوع را درون خود دنبال و پیگیری کنند، حداقل انتظار جامعه از آنها رسیدن به وحدت است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: اگر در این چند روز وحدت محقق شود، کاندیدای اصولگرایان در دور اول پیروز صحنه رقابت خواهد شد و دیگر انتخابات به دور دوم کشیده نخواهد شد.

شاکری همچنین به آرایش جریان رقیب اشاره کرد و افزود: به احتمال زیاد در این چند روز، همگرایی در اردوگاره جریان رقیب اتفاق خواهد افتاد بنابراین اصولگرایان باید دست در دست هم داده و با یکدیگر سازوکار دولت آتی را تعریف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *