دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
سخنگوی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي:

اصولگرایان‌ازرسانه ملی‌استفاده حداکثری کنند

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 287370
سخنگوي جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي گفت: اصولگرايان بايد هوشمندانه از فرصت تبليغات قانوني در رسانه ملي استفاده کنند و اعلام کانديداي نهايي خود را به بعد از استفاده حداکثري از فرصت تبليغات در رسانه ملي موکول کنند.
اصولگرایان‌ازرسانه ملی‌استفاده حداکثری کنند
به گزارش جهان، "مجتبي شاکري" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال حمايت جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي از کانديداتوري "سعيد جليلي" در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي براساس معيارهايي که مقام معظم رهبري براي رئيس جمهور آينده فرمودند، نامزدهاي انتخاباتي را امتيازبندي کرد و بالاترين امتياز را "عليرضا زاکاني" کسب کرد البته در آن زمان جليلي به عنوان کانديدا وارد عرصه نشده بود.

سخنگوي جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي ادامه داد: به دليل اينکه ما جليلي را نيز در قالب گفتمان انقلاب اسلامي مي‌دانيم بنايمان بر اين بود که در صورت ورودش به انتخابات وي را هم در جرگه نامزدها قرار بدهيم و اگر جليلي بتواند در نظرسنجي‌ها مقبوليتي را که در حال حاضر به نظر مي‌رسد در ميان اصولگرايان دارد، به دست آورد، در جبهه حماسه‌سازان هيچ مشکلي براي حمايت از وي نداريم و از حضورش هم استقبال مي‌کنيم.

وي تصريح کرد: اصولگرايان بايد هوشمندانه از فرصت تبليغات قانوني در رسانه ملي استفاده کنند و اعلام کانديداي نهايي خود را به  بعد از استفاده حداکثري از فرصت تبليغات در رسانه ملي موکول کنند و ممکن است طرف مقابل در نظر داشته باشد با حضور کانديداهاي متعدد در صحنه از ظرفيت رسانه ملي استفاده چند برابري کند.

سخنگوي جبهه حماسه‌سازان اعلام نهايي ليست شوراهاي اين جبهه را بعد از اعلام رسمي آمار داوطلبان احراز صلاحيت توسط مرجع قانوني عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *