جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
سخنگوی جبهه حماسه سازان:

انتخابات بین دو قطب"فتنه و انحراف" و "انقلاب" است

هاشمی و مشایی در یک قطبند و با هم رقابت نمی‌کنند
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 286970
سخنگوی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این انتخابات پیوندی بین فتنه و انحراف برقرار شده است، گفت: انتخابات بین دو قطب"فتنه و انحراف" و"انقلاب" است.
انتخابات بین دو قطب"فتنه و انحراف" و "انقلاب" است
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، انتخابات 24 خرداد ماه را ویژه عنوان کرد و درخصوص نقش‌آفرینی جریان‌های سیاسی در این دوره از انتخابات، گفت: جریان دوم خرداد از فتنه گرفته تا نیروهایی که داخل نظام فعالیت می‌کنند پشت سر یک کاندیدا قرار گرفتند. جریان انحراف هم تصمیم گرفته با یک فرد وارد صحنه انتخابات شود. در این بین می‌توان از نقش آفرینی نیروهای مستقل نیز نام برد. اما رقابت اصلی بین دو قطب "فتنه و انحراف"و"انقلاب" است.
 
وی با بیان اینکه در این انتخابات پیوندی بین فتنه و انحراف برقرار شده است، افزود: نامزد جریان انحراف به دلیل مشکلات و حاشیه‌هایی که بوجود آورده صلاحیتش احراز نمی شود بنابراین،جریان انحراف در انتخابات پشت نامزد اصلاح‌طلبان قرار خواهد گرفت.
 
شاکری خاطرنشان کرد: مشایی و هاشمی در یک قطب قرار دارند و قطعاً با یکدیگر رقابت نمی‌کنند.
 
سخنگوی جبهه حماسه سازان خاطرنشان کرد: با توجه به فتنه 88 آرای اصلاح‌طلبان در انتخابات کاهش پیدا کرده و آنها دیگر سبد رای 13 میلیونی را نخواهند داشت به همین جهت اگر اصولگرایان با حرکت سنجیده و هوشمندانه وارد عرصه انتخابات شوند و یک نامزد واحد را معرفی کنند قطعاً در دور اول پیروز خواهند شد.
 
شاکری تصریح کرد: نامزد واحد اصولگرایان در ایام تبلیغات انتخابات و در رسانه ملی به راحتی می‌تواند طیف فتنه و انحراف را به نقد بکشاند، معتقدم این ظرفیت و توانایی در بین نامزد اصولگرایان وجود دارد.
 
وی با یادآوری این مطلب که در انتخابات پیش رو دو گفتمان مقاومت و سازش با هم رقابت خواهند کرد،گفت: گفتمان مقاومت، مقابل نظام سلطه خواهد ایستاد کما اینکه در این چند سال ایستادگی خود را نشان داد اما سازش، تسلیم نظام سلطه می‌شود و شکست هم خواهند خورد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در ادامه به انقاد از کاندیداتوری هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و با بیان اینکه وی باید از گذشته درس می‌گرفت و دیگر وارد عرصه انتخابات نمی‌شد، گفت: هاشمی‌ رفسنجانی در انتخابات مجلس ششم نفر سی‌ام شد که با بررسی‌های شورای نگهبان به رتبه 27 دست یافت، در انتخابات سال 84 هم هاشمی به‌عنوان چهره ملی و بین‌المللی شناخته می‌شد اما در نهایت یک چهره استانی پیروز انتخابات شد.همین دو انتخابات باید درس مهمی را به هاشمی می‌داد.
 
"ضمن آنکه در انتخابات داخلی خبرگان رهبری دیگر نتوانست به کرسی ریاست برگردد، پس از سال 88 هم مردم تهران دیگر او را بعنوان خطیب نماز جمعه نپذیرفتند با این حال هاشمی درخواست برخی از منتقدان دیروز خود را برای کاندیداتوری پذیرفت."
 
شاکری اضافه کرد: بنابراین در این دوره از انتخابات اتقاق جدیدی رخ نمی‌دهد و همچنان هاشمی‌رفسنجانی به‌عنوان چهره ناشناخته برای مردم است، توصیه می‌کنم با توجه به سن وی که نزدیک 80 سال است از صحنه انتخابات داوطلبانه کناره‌گیری‌ کند.
 
سخنگوی جبهه حماسه سازان با بیان اینکه دولت هاشمی‌رفسنجانی فقرا را ضعیف و ثروتمندان را قوی‌تر کرد، خاطرنشان کرد: وقتی که دولت هاشمی به پایان رسید و بشارتی بعنوان وزیر کشور گزارشی از فعالیت‌های انتخاباتی ارائه کرد ایشان با این مضمون فرمودند: باید عدالت اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت. من شخصا معتقدم تورم در دوره سازندگی بالا بود و توجه چندانی به فقرا و مستضعفین صورت نمی‌گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *