دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

قرائت گزارش حادثه قم حاشیه درست می‌کند

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 302203
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به عواض ناشی از قرائت گزارش حادثه ۲۲ بهمن شهر قم بر جامعه تاکید کرد: قرائت گزارش حادثه قم در مجلس بازی باخت، باخت است.
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قرائت گزارش حادثه ۲۲ بهمن شهر قم در صحن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اینگونه مباحث جنجال‌ برانگیز در کشور کم نداریم، مباحثیکه پرداختن به آنها حاشیه‌های جدیدی را برای جامعه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست،گفت: قبلا چنین تجربه‌هایی را در مقاطع مختلف داشته‌ایم، بزرگان کشور نیز با تذکرات خود خواستار دور نشدن فضای جامعه و کشور از مسائل اصلی و پررنگ نکردن مسائل فرعی شدند ولی به این تذکرها توجه نشد و خسارت بی توجهی به آن را هم دیدیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: چنین تجربه‌هایی باعث خساراتی به مردم و حتی خود مسئولین در داخل مجلس و یا در جایگاه‌های دیگر شده‌ است.

شاکری در همین زمینه تصریح کرد: برداشت‌های رسانه‌های بیگانه و موج‌سواری آنها را از این دست اتفاق‌ها ملاحظه کرده‌ایم، بنابراین به نظر می‌رسد نباید راهی را که یکبار آزمایش کردیم و عوارض آن را هم دیده‌ایم دوباره امتحان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه مباحث باید در جایگاه‌های خاص خودش مانند وزارت اطلاعات و یا قوه قضائیه بررسی شود،گفت: پس از پیگیری این مساله در نهادهای مربوطه مقصرین آن شناسایی و با آنها برخورد شود اما قرائت چنین گزارش‌هایی چه درصحن علنی و چه در صحن غیر علنی که افراد گزارش‌های آنرا با مصاحبه‌های خود به جامعه منتقل می‌کنند، بازی باخت ،باخت است و هیچ سودی در آن نهفته نیست.

عضو شورای مرکزی مجلس با بیان اینکه پیگیری این گزارش در نهادهای مربوطه مناسب‌تر به نظر می‌رسد، خاطر نشان کرد: بهتر است گزارش‌هایی از این دست را در جمع محدود‌تری مانند هیئت رئیسه مجلس قرائت کرد، زیرا قرائت آن در صحن مجلس عوارضی را برای مردم، مجلس و حتی در انعکاس وقایع کشور در محیط بین‌الملل به همراه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرتاب مهر در حرم کریمه اهل بیت و آن همه آبرو ریزی برای نظام، حاشیه نداشت اما گزارش تخلفات متخلفان حاشیه دارد؟!!!