چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

"آغاز تب خرداد" در پنجره ۱۷۱

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 288796
شماره ۱۷۱ هفته نامه خبری تحلیلی پنجره با پرداختن به موضوعاتی چون مروری‎بر کارنامه چهارساله مدیریت سینما در دولت دهم و همچنین پرونده‎ای درباره دانشجویان عدالت‎خواه و دولت عدالت منتشر شد.
"آغاز تب خرداد" در پنجره ۱۷۱
به گزارش جهان، هفته‌نامه پنجره در شماره صد و هفتاد یکم خود طی گزارشی با عنوان "آغاز تب خرداد" نگاهی داشت به نامزدهای احراز صلاحیت شده و آنان که از رقابت جا ماندند. در این پرونده همچنین آرایش گروه های سیاسی پس از نهایی شدن نامزدهای انتخابات ریاست جموری یازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته نشریه پنجره به بررسی سوابق و برنامه های هشت نامزد نهایی انتخابات پیش رو اخصاص دارد که با عنوان "چینش آخر" منتشر شده است. در این گزارش تصریح شده است که گفتمان کارآمدی گفتمان اعتدال گفتمان تساهل و سازش و گفتمان ارزش‎های اسلامی گفتمان های اصلی این دوره از رقابت را تشکیل می دهند.

همپنین در شماره ۱۷۱ هفته نامه پنجره گفتگوهایی با محمد دهقان آیت الله عباس کعبی، سید محمد غرضی، محمدمهدی عسگرپور و همچنین یادداشت هایی از شهریار زرشناس، جواد محدثی، عطاءالله رفیعی آتانی، محمدحسین جعفریان حجت الاسلام احمد رهدار و سید محمد روحانی منتشر شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000288/nf00288796-1.jpg

پرداختن به موضوعاتی چون رفتارشناسی بیگانگان برای کاهش مشارکت انتخاباتی در ایران، بررسی سیاست‎های مزورانه ترکیه در مسائل عراق و سوریه، مناظره پررنگ نمایندگان دولت و مجلس درباره بودجه ۹۲، مروری بر جدیدترین اخبار انتخابات شوراهای شهر و روستا و پیامد‎های انتقال گروه شبه نظامیان حزب کارگران کردستان ترکیه به کردستان عراق از دیگر موضوعات مهمی است که در این شماره از هفته نامه پنجره به آنها پرداخته شده است.

همچنین در شماره ۱۷۱ هفته نامه پنجره اینفوگراف مفصلی از برنامه، شعارها، گرایش و حامیان سیاسی و همچنین رسانه های منتسب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم منتشر شده است.

هفته نامه پنجره را می‌توانید به قیمت ۴۰۰۰ تومان و از روزنامه فروشی ها بخواهید و یا با ارسال عدد صفر به شماره ۳۰۰۰۱۰۱۱۷۷ مشترك شوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *