يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مدير روزنامه زنجيره اي سابق آلزايمر گرفته!

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 245630
مدير يك روزنامه زنجيره اي توقيف شده مي گويد: انديشه اصلاحات با تمام مصلحان آن همچون اميركبير و مصدق و طالقاني و خاتمي زنده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان؛ محمدصادق جوادي حصار كه در فتنه سال 88 با حزب اعتماد ملي كروبي همكاري مي كرد، مدير مسئول روزنامه زنجيره اي توس است كه در دوره اصلاحات به ترويج گروهك هاي ضدانقلاب و تخريب ارزشهاي انقلاب اسلامي مشغول بود و به خاطر شدت خيانت و دروغ پراكني توقيف شد.

وي در مصاحبه با ايلنا گفته است: اصلاحات هميشه زنده است. حتي با فرض محال اينكه اصلاحات مرده باشد نبايد فراموش كرد كه جريان مقابل از مرده اصلاحات هم بيم دارند. اما بايد اعلام كنم كه انديشه اصلاحات با تمام مصلحان آن همچون اميركبير، مصدق، طالقاني و خاتمي زنده است و حتي نام تقويمي اين افراد نيز رعشه بر تن عده اي مي اندازد.

وي همچنين درباره انتخابات گفته است: مطرح كردن پيش شرط هايي براي شركت در عرصه سياسي كشور آن هم در آستانه انتخابات تنها مي تواند در مجراي قانون باشد. بنابراين كسي نمي تواند خود را محور قرار داده و ادعا كند كه ديگر جريان ها بايد خود را با ما تنظيم كند.

جوادي حصار همچنين گفت: ايجاد ائتلاف تنها براي برگزاري يك انتخابات آرام و بدون تنش امري شدني است اما نمي توان تضمين داد كه پس از انتخابات هر كس سر طناب خود را نكشد چرا كه اين اختلافات از زمان امام(ره) تا به امروز امري طبيعي بوده است.

عناصر نفوذي ضمن فريب كروبي او را وادار كردند با 300 هزار راي مدعي تقلب در انتخابات شود و به قول جوادي «سر طناب را بكشد»!

قياس اميركبير با برخي عناصر خائن مدعي اصلاحات در حالي است كه اميركبير جان خود را براي مقابله با نفوذ استعمارگران گذاشت حال آن كه برخي از عناصر منافق مدعي اصلاحات كوشيدند پاي بيگانگان را دوباره به كشور باز كنند. آنها حتي مصدق هم نبودند چرا كه آمريكا و انگليس عليه مصدق كودتا كردند اما همين افراطيون مدعي اصلاحات را براي كودتاي مخملي عليه جمهوري اسلامي نامزد كردند.

گفتني است اگر چه جوادي حصار خود را حامي و عضو حزب اعتماد ملي جا زده، اما در سابقه خود مديرمسئولي روزنامه زنجيره اي «توس» را دارد. وي سال 78 درباره برخورد دادگاه با پرونده تخلفات و خيانت هاي اين روزنامه از جمله بستن اتهام درخواست پناهندگي از فرانسه به حضرت امام(ره)! تصريح كرده بود: «سفارت ايتاليا قصد داشت به خاطر توقيف روزنامه توس به دولت ايران وام ندهد اما من به خاطر مصالح كشور از حق خود گذشتم»!

جالب اينكه عطاء الله مهاجراني وزير ارشاد دولت خاتمي مهر ماه سال 77 روزنامه تحت مديريت جوادي حصار را وابسته به گروهك نهضت آزادي معرفي كرده و به روزنامه لبناني السفير گفته بود: «اگر من هم عضو هيئت منصفه مطبوعات بودم، راي به بستن توس مي دادم. اين روزنامه به جاي آگاهي بخشي به افكار عمومي، اوضاع سياسي را متشنج و با چاپ مقاله هاي روزنامه نگاران و نويسندگان دوره شاه، نسبت به اصول و ارزش هاي ديني كه عموم مردم ايران به آنها ايمان دارند، ابراز شك و ترديد كرد و به مراجع ديني توهين نمود. دست اندركاران توس به بازي خطرناكي دست مي زنند زيرا تلاش مي كنند خود را طرفدار خاتمي جلوه دهند حال آن كه گروه توس در واقع سخنگوي نهضت آزادي به رياست ابراهيم يزدي است... اين گروه [دست اندركاران توس] به گونه اي عمل مي كند كه گويي خاتمي، گورباچف و آنان يلتسين هستند كه قدرت را در دست خواهند گرفت. آنها روزنامه را براي متشنج كردن اوضاع سياسي به كار مي گيرند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *