جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

نیازبه اسلحه برای تسویه‌حساب درون‌گروهی!

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 245625
وضعيت شترمرغي گروهك هاي تروريست كومله و دموكرات موجب اعتراض محافل ضدانقلاب شده است كه معتقدند آنها بيشتر باعث بي اعتباري مي شوند تا كمك به اپوزيسيون.
به گزارش جهان به نقل از پايگاه اينترنتي روز آن لاين وابسته به طيفي از عناصر اپوزيسيون مقيم پاريس با اشاره به نمايش هاي تبليغاتي گروهك هاي كومله و دموكرات، از قول يكي از مخالفان نوشت: انشعاب هاي مكرر كه در ميان دموكرات و كومله به وجود آمد، داستان جبهه متحد را پيچيده و دست نيافتني تر كرد. پژاك هم كه جاي خود دارد.

اين فعال ضد انقلاب با تاكيد بر عدم اقبال عمومي نسبت به گروهك هاي ياد شده نوشت: نبايد در دام مغالطه افتاد و بين مردم با گروه كوچك و عمدتا سياست زده عضو شبكه هاي مجازي «اين هماني» برقرار نمود.

«صلاح الدين-خ» گروهك هاي مذكور را متهم به گرته برداري و نمايش كرد و گفت: اين احزاب اگر مي خواهند خدمتي بكنند بايد در صورت آمدن بدون سلاح برگردند. اصلا اين يكي از تناقضات بزرگ ديگري است كه بايد به آن رسيدگي شود. بعد از حدود 20 سال از ترك مبارزه مسلحانه، هنوز در اردوگاه هاي اين گروه ها به آموزش نيروهاي مسلح مي پردازند. اينها براي چيست؟ به قول منصور حكمت اين چند ده نفر مسلح كه حتي به درد خلع سلاح اولين پاسگاه روستاي مرزي هم نمي خورند! آيا اينها به عنوان اهرم فشار در بازي هاي سياسي احتمالي در آينده است؟

يادآور مي شود تاكنون چندين بار در ميان گروهك هاي مسلح تسويه حساب هاي خونيني رخ داده و افتضاحاتي را به بار آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *