شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

بی محلی ایرانیان خارج کشور به اپوزیسیون

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 245627
يك عضو متواري مركزيت گروهك ملي-مذهبي با ناخرسندي مي گويد 80درصد ايرانيان خارج كشور رفتاري متفاوت از اپوزيسيون دارند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان؛ تقي رحماني ضمن مقاله اي در يكي از سايت هاي ضد انقلاب كه از پاريس به روزرساني مي شود، ضمن مرور معضلات اپوزيسيون نوشت: بايد توجه داشت كه ايرانيان خارج كشور در مدت دو دهه اخير رفتاري از خود نشان داده اند، كه مهم است؛ رفتاري كه با صداي بلند خارج از كشور متفاوت است. اكثر ايرانيان به داخل مسافرت مي كنند و سرمايه هاي خرد خود را به ايران برده اند.

وي مي افزايد: بيش از 80 درصد ايرانيان به داخل سفر مي كنند و سال گذشته در حدود 4 ميليارد دلار به ايران پول برده اند. اين رفتارها نشان از چه چيزي مي دهد؟ رفت و آمد به ايران و سرمايه گذاري در آن نشان مي دهد كه ايرانيان خارج از كشور با صداي بلند اپوزيسيون ايراني فاصله عملي دارند. اين ويژگي ها باعث مي شود كه بهره گيري از توان ايرانيان خارج از كشور منوط به درك و رفتار حساب شده از سوي اپوزيسيون باشد».

وي همچنين پرسيده است: چرا ايرانيان خارج از كشور از مختصر فضاي نيمه باز در انتخابات استقبال و در آن مشاركت قابل توجه انجام مي دهند. اما در تجمعات اپوزيسيون محو مي شوند؟ وي تصريح كرده كه اپوزيسيون جمهوري اسلامي دچار تندروي هاي بي حاصل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *