جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۳
۹

شریعتمداری: پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 886602
حسین شریعتمداری نوشت: در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند : « با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند » ! 
شریعتمداری: پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!
به گزارش جهان نیو‌ز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی نوشت: 

۱ ــ آقای پزشکیان در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب , مانند دفعات قبل به جای ارائه برنامه و پاسخ به پرسش های مجری برنامه , چند جمله ای را که از آغاز تبلیغات انتخاباتی و مناظره ها بر زبان داشت , تکرار کرد . بیشتر اظهارات آقای پزشکیان حول محور « اینجا چرا اینطوری است ؟! و آنجا چرا آنطوری است ؟! » بود ! ایشان فهرست بلند بالائی از «نباید» ها ( البته به زعم خود ) فراهم کرده و با صدای بلند مطرح می کرد . بی آن که در مقابل «نبایدها» کمترین اشاره ای به « بایدها » هم داشته باشند ! 
 
۲ ــ ولی در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند : « با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند » ! 
 
۳ ــ‌ جناب ایشان بارها به آیات شریف قرآن و سخنان مبارک حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه اشاره داشته اند ( و البته با عرض پوزش باید گفت که به مصداق آن اشاره ای نمی کردند ! که بماند ) آقای پزشکیان چند بار به این آیه از کلام الله اشاره داشتند که : « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ * كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ * ای مؤمنان! چرا چیزی را می گویید که خود عمل نمی کنید؟ نزد خدا به شدت موجب خشم است اگر چیزی را بگویید که خود عمل نمی کنید » . (آیات ۲ و ۳ سوره صف ) . 
 
۴ ــ‌ حالا باید از آقای پزشکیان پرسید چرا خودتان به حکمی که درباره آقای جلیلی صادر کردید , توجه نمی فرمائيد ؟! بر اساس این حم , آقایان خاتمی و روحانی باید اعدام شوند ! چرا که به وعده های رشد اقتصادی در دوران خود عمل نکردند ! و نه فقط به رشد مورد نظر نرسیدند بلکه درصد رشد اقتصادی منفی هم داشتند.
https://jahannews.com/vdchv-n6i23n6-d.tft2.html
jahannews.com/vdchv-n6i23n6-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

پزشکیان می خوان رئیس‌جمهور شن با این گفتار
Iran, Islamic Republic of
بنظر من باید اقای جلیلی و مردم بر ضد پزشکیان اعلام جرم کنند. چرا هیچکس چیزی نمیگوید
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتان را به کوچه علی چپ میزند فهوای کلام پزشکیان این بود من کنار میروم وآقای جلیلی که معتقد است رشد 8 درصدی محقق میشود اگر نتوانست اعدام کنید.
Iran, Islamic Republic of
منظور پزشکیان تاکیدی بر نشدنی بودن رشد اقتصادی ۸ درصد است و همین
Iran, Islamic Republic of
در 3 سال گذشته با تلاش شهید رئیسی رشد 6 درصدی داشتیم با ادامه راه ایشان توسط آقای جلیلی رشد 8 درصدی هم دور از دسترس نیست.
Iran, Islamic Republic of
شما جایزه «قلم مقدس» گرفته اید نباید بخاطر منافع حزبی و جناحی فلسفه بافی کرده و اصل نظر فرد را به حاشیه ببرید اصل امکان رشد 8 درصدی ادعا شده است در ثانی حرف امروز که شما حکم نامیدید عطف به ما سابق نمی شود
Iran, Islamic Republic of
یاد بگیر عطف به ماسَبَق یک اصطلاح حقوقی است و به حالتی گفته می‌شود که افعالِ پیش از تصویب یک قانون مشمول قوانین تازه‌تصویب شوند. پس حرف پزشکیان نمیتواند به دیگران تعمیم داد
Iran, Islamic Republic of
یعنی قبلا اگر کسی ترک فعل می کرد ویا برنامه (قانون)را اجرا نمی کرد کاری نداشتند .ولی از امروز با حکم پزشکیان اگر کسی برنامه مصوب را نتواند اجرا کند(به حد نصاب نرساند)باید اعدام شود.وگذشته را بی خیال.عجب عدالتی
Iran, Islamic Republic of
ادبیات سخن گفتن پزشکیان بیشتر بدرد چاله میدون میخوره واقعا این رئیس دانشگاه بود؟