پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۱

بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم صحت ندارد

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 886597
وزارت بهداشت اعلام کرد: ادعای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص بازنشستگی اساتید دانشگاه ها در دولت سیزدهم بر مبنای رویکردهای سیاسی و اتهام زنی است.
بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم صحت ندارد
به گزارش جهان نیو‌ز، در این اطلاعیه آمده است:‌ ادعای یکی از نامزدهای انتخابات در خصوص بازنشستگی اساتید دانشگاه ها در دولت سیزدهم بر مبنای رویکردهای سیاسی، صراحتا خلاف واقع و در ادامه زنجیره اتهام زنی است.
 
این اطلاعیه می افزاید: آمارهای موجود در معاونت آموزشی این وزارتخانه نشان می‌دهد تعداد اساتید بازنشسته که براساس تکمیل دوران ارائه خدمت آموزشی به مرتبه بازنشستگی رسیده اند ۶۰ درصد کمتر از آمار بازنشستگی در دوران دولت پیشین (دولت آقای روحانی) بوده است. این در حالی است که جذب اساتید در دولت سیزدهم ۳۵ درصد نیز افزایش داشته است.
 
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجربه، تخصص، دانش و تعهد اساتید خود در دانشگاه های علوم پزشکی را به مثابه سرمایه ای بی بدیل برای کشورمان دانسته و از همه فعالین سیاسی میخواهد این سرمایه گرانسنگ را در مسیر رخدادهای سیاسی هزینه نکنند.
https://jahannews.com/vdcaoina049nam1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoina049nam1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *