سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

اعتراض سفارت ایران به وزارت خارجه انگلیس

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 886336
در پی مزاحمت‌ گروه‌های ضد انقلاب برای رای دهندگان انتخابات ریاست جمهوری، سفارت ایران در لندن به وزارت خارجه انگلیس اعتراض کرد.
اعتراض سفارت ایران به وزارت خارجه انگلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران، نسبت به مزاحمت گروه‌های ضدانقلاب برای رای‌دهندگان ایرانی در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیر ماه به وزارت خارجه انگلیس اعتراض کرد.

در همین خصوص علی متین‌فر سرپرست سفارت ایران در لندن اعلام کرد که در یادداشتی در این خصوص بر لزوم حفاظت از امنیت هموطنان ایرانی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که قرار است روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار شود نیز تأکید شده است.

علی متین‌فر سرپرست سفارت ایران در لندن روز جمعه در گفت‌وگویی برخط با ستاد انتخابات خارج از کشور از دستگیری سه معاند در انگلیس توسط پلیس این کشور همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر داد و گفت: دو‌ نفر در شعبه اخذ رای در بیرمنگام به دلیل درگیری با برگزار کنندگان انتخابات و یک نفر هم به دلیل پاشیدن رنگ به ساختمان بخش کنسولی سفارت در لندن توسط پلیس انگلیس بازداشت شدند.
https://jahannews.com/vdcbf0bw0rhbwfp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf0bw0rhbwfp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *