سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

حضور سعید جلیلی در بازار بزرگ تهران

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 886333
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه دهم تیر ماه در بازار بزرگ تهران در جمع مردم و بازاریان حضور یافت.
حضور سعید جلیلی در بازار بزرگ تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، «سعید جلیلی» پیش از ظهر امروز در آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای گفتگو با مردم در بازار تهران حضور یافت.

بازاریان و مردم با شعار‌های «جلیلی قهرمان؛ برس به داد ایران» و «صل علی محمد؛ بوی رئیسی آمد» از «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر ایران برگزار شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار بود همچنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها در نظر گرفته شده بود.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.
https://jahannews.com/vdcipqavpt1avp2.cbct.html
jahannews.com/vdcipqavpt1avp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *