يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

به ذوق آمدن ستاره گرجستان از رفتار رونالدو

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 885955
ستاره تیم ملی فوتبال گرجستان از رفتار کریستیانو رونالدو با او به ذوق آمده است. او همچنین تاکید کرد که به دنبال پیروزی برابر اسپانیا هستند.
به ذوق آمدن ستاره گرجستان از رفتار رونالدو
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال گرجستان دست به تاریخ سازی زد و نخستین پیروزی خود را در رقابت‌های یورو به دست آورد.

گرجستان توانست با دو گل پرتغال را شکست دهد تا حریف اسپانیا در مرحله بعد شود.

خویچا کواراتسخلیا زننده گل نخست گرجستان به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد.

او بعد از بازی گفت: به نظرم من بهترین بازیکن نیستم و این جایزه باید به همه تیم ما داده شود .همه ما خوب بودیم و ثابت کردیم که توانایی رقابت با بزرگان و پیروزی را داریم.

او درباره رفتار کریستیانو رونالدو گفت: واقعا رفتار او برای من باور نکردنی بود. من پیراهن رونالدو را دریافت کردم و به دور بعد هم صعود کردیم. بدون شک این بهترین روز در تاریخ فوتبال گرجستان است. ما تاریخ سازی کردیم و کسی از ما چنین لحظاتی را باور نمی‌کند. کسی باور نمی‌کرد که بتوانیم پرتغال را شکست دهیم اما ما این کار را انجام دادیم.

کواراتسخلیا درباره رونالدو ادامه داد: قبل از بازی او نزد من آمد و برایم آرزوی موفقیت کرد. اصلا باور نمی کردم که او نزد من بیاید. او بازیکنی بزرگ با شخصیت بزرگ است. به همین خاطر است که او بازیکنی بزرگ در زمین و بیرون زمین است.‌احترام زیادی برای رونالدو قائل هستم و او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.

این ستاره سرشناس در پایان گفت: قهرمانی در اسکودتو با ناپولی لحظه فراموش‌نشدنی بود اما من امشب خوشحال تر بودم چرا که کسب افتخار با تیم ملی خاص است و باعث می‌شود تا یک بازیکن بیشتر به خود افتخار کند. بازی بعدی ما با اسپانیا است و برای پیروزی نهایت تلاش خود را با کار می‌گیریم.
https://jahannews.com/vdchmmn6m23n6wd.tft2.html
jahannews.com/vdchmmn6m23n6wd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *