شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - 29 Jun 2024
 
۰
یورو ۲۰۲۴؛

صعود رومانی، بلژیک و اسلواکی از گروه E

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 885926
در پایان دیدارهای گروه E جام ملت‌های اروپا، تیم‌های رومانی, بلژیک و اسلواکی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند.
صعود رومانی، بلژیک و اسلواکی از گروه E
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا از ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته با برگزاری دو دیدار پایانی گروه E پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها رومانی و اسلواکی به مصاف هم رفتند. رومانی پیش از این دیدار، یک شکست برابر بلژیک و یک پیروزی برابر اوکراین کسب کرده بود و اسلواکی هم مقابل بلژیک شکست خورده بود و برابر اوکراین به پیروزی رسیده بود تا دو تیم در شرایط مشابهی برابر هم قرار بگیرند.

در این دیدار رومانی و اسلواکی به تساوی یک - یک رسیدند.

در دیگر دیدار این گروه، اوکراین و بلژیک به مصاف هم رفتند. اوکراین پیش از این دیدار برابر رومانی شکست خورده بود و برابر اسلواکی به پیروزی رسیده بود. بلژیک هم با شکست مقابل اسلواکی و پیروزی برابر رومانی پا به این دیدار گذشته بود.

دیدار اوکراین و بلژیک هم برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

در پایان مسابقات گروه E، رومانی و بلژیک با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌هشتم شدند. اسلواکی هم با چهار امتیاز به عنوان یکی از تیم‌های سوم‌ برتر صعود کرد.

اوکراین هم با همین تعداد امتیاز، حذف شد.
https://jahannews.com/vdcf0tdcvw6dc1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf0tdcvw6dc1a.igiw.html
برچسب ها: یورو ۲۰۲۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *