جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۰
۷

دنیا حتی روی خاطره‌های هاشمی هم حساب باز می‌کند!

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 217920
قدرت الله علیخانی ادعا کرد: جریانی که به دنبال تخریب آقای هاشمی است، به دور از انصاف و اخلاق عمل می‌کند و همیشه دنبال بهانه هستند تا از کاه کوهی بسازند.
به گزارش جهان، نماینده مردم قزوین در گفت وگو با ایلنا، افزود: با وجود این همه تخریب نه تنها چيزي از شخصیت آقای هاشمی کم نشده است بلکه محبوبیت ایشان بیشتر هم شده است و این نشانه بزرگی شخصیت آقای هاشمی است و این متانت و صبر آقای هاشمی این هجمه‌ها را بی‌اثر کرده است.

وی مدعی شد: امروز تاریخ دوباره تکرار شده است و من به این افراد که تخریب می‌کنند توصیه می‌کنم که یک بار تاریخ انقلاب را مرور کنند و متاسفانه برخی افراد سنشان اجازه نمی‌دهد که راجع به آقای هاشمی بخواهند حرفی بزنند و متاسفانه این افراد هدفشان مطرح کردن خودشان است و برای آنکه بخواهند بگویند ما هم هستیم به آقای هاشمی بی‌حرمتی می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در ادامه ادعا کرد: نه هاشمی می‌تواند از انقلاب جدا شود و نه انقلاب از هاشمی جداست و همواره آقای هاشمی به آرمانهای امام باور داشتند و سعی کردند که آن‌ها را در کشور جاری سازند.

علیخانی در پایان به دفاع از موضع تامل برانگیز هاشمی درباره رابطه با آمریکا پرداخت و در سخنانی جالب گفت که دنیا روی خاطره‌های هاشمی هم حساب باز می‌کنند!

وی همچنین برای توجیه مواضع جنجالی هاشمی، رئیس جمهور را مورد توهین قرار داد: با اشاره به نامه احمدی‌نژاد به اوباما و تفاوت عکس العمل‌ها در مقایسه با موضع اخیر آقای هاشمی گفت: در طرح برخی از مسائل مانند مسئله رابطه و مذاکره با آمریکا، گوینده سخن نیز مهم است که از چه جایگاهی برخوردار است و وقتی فردی مانند احمدی‌نژاد، نامه هم به رییس جمهور آمریکا می‌نویسد کار‌شناسان سیاست خارجی واکنشی نشان نمی‌دهند و دولتمردان آمریکایی هم عکس العملی نشان نمی‌دهند، اما وقتی آقای هاشمی یک خاطره در این رابطه مطرح می‌کنند چون دنیا روی آن حساب می‌کند در رابطه با آن تحلیل ارائه می‌دهند، به همین دلیل شاهد این عکس العمل‌ها در داخل هستیم!

گفتنی است، آقای هاشمی به دلیل مواضعش در جریان فتنه 88 و پس از آن بارها مورد انتقاد قرار گرفته که پس از سخنان اخیرش در دفاع از رابطه با آمریکا این انتقادات شدت بیشتری یافته است.

البته وی عنوان کرده که تنها یک خاطره تعریف کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
Iran, Islamic Republic of
دست مردم انقلابی قزوین درد نکند که علیخانی را از مجلس بیرون کردند
Iran, Islamic Republic of
بازاین علیخانی شروع به مجیزگویی کرد. خوب دانشمند من هم اگر چنین پست مهمی در یکی از مهم ترین کشورها داشتم (ایران برای غرب از مهم ترین هاست چون تنها کشور دارای ایده ای جدا از ایده های غرب است) دست تو دماغم می کردم برای دنیا مهم بود. شما توهم نزن که مثلا هاشمی خیلی سیاستمداره که برای دنیا مهم شده نه جانم اولا جایگاه سیاسیش در نظام بالاست ثانیا سابقه مبارزاتیش زیاده و الا رفتار الانش چندان به انقلابیون نمی خوره
Latvia
دليل اصلي راي بالاي مردم به آقاي احمدي نژاد و دوبار انتخاب ايشان با وجود سوء مديريت دولت نهم و اوضاع بد اقتصادي، اعتراض به عملكرد آقاي هاشمي رفسنجاني و نه گفتن به ايشان بود. همچنانكه مردم فهيم و آگاه قزوين نيز با علم به نگاه سطحي و مغرضانه آقاي عليخاني به او راي ندادند و از مجلس اخراج كردند.
Iran, Islamic Republic of
تازه فهمیدم که چرا مردم فهیم قزوین به علیخانی گفتن بای بای
آقای هاشمی هر چند وقت یکبار حرفی می زند بعد که واکنشها را می بیند عقب نشینی می کند این کار چندین ساله هاشمی است در ضمن اهداف هر انقلابی مشخص است ولی اغراض و اهداف هاشمی از گفتن این حرفها هیچگاه مشخص نشده و واقعا گناه است که این شخصیت مبهم را در کنار انقلاب و رهبری بدانیم حداقل تا زمانی که مشخص کند منظورش از بیان این به اصطلاح خاطرات چی هست.
United Arab Emirates
جالب بود و منطقی