شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قاضی: کلید قهرمانی بازی با ملوان است

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 344029
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: کلید قهرمانی در بازی با ملوان است و امیدوارم از این بازی سه امتیاز لازم را بگیریم.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد قاضی اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و از نظر روحی و آمادگی بدنی به شرایط مطلوب رسیدیم تا با آمادگی به تهران برگردیم.

مهاجم استقلال در ادامه گفت: بازی خوبی را هم با تیم منتخب کیش انجام دادیم و بیشتر تاکتیک‌های تیمی را در این دیدار مرور کردیم تا بتوانیم از این‌جا خود را آماده بازی با ملوان هم کنیم.

قاضی بازی با ملوان را این‌گونه پیشینی کرد: فکر می‌کنم کلید قهرمانی ما در این بازی است و اگر بتوانیم ملوان را شکست دهیم با شرایطی بهتر می توانیم در ۳ بازی باقی‌مانده راهی میدان شویم.

وی در ادامه افزود:۴ بازی باقی مانده جز سخت‌ترین دیدارهای ما هستند اما همین مسئله باعث می‌شود تا با قدرت بیشتری هم در این ۴ بازی به میدان برویم تا به امیدخدا بتوانیم قهرمان شویم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد گفت: تمام تلاشم را کردم که طی این مدت برای استقلال موثر بازی کنم و امیدوارم بتوانم در لیست تیم ملی هم جایی داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *