پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مشکلات‌قاضی‌رافتح‌الله‌زاده‌درجريان‌است

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 347610
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: هنوز با قاضي مفصل حرف نزده‌ام اما او مشکلاتي دارد که فتح‌الله‌زاده در جريان است.
محمد قاضي مهاجم تيم استقلال از روزي که تمرينات اين تيم آغاز شده در تمرينات شرکت نکرده است.

روز گذشته ميرشاد ماجدي که در تمرين استقلال حضور داشت به خبرنگاران گفته بود که وي به دنبال کارهاي مالياتي خود است اما به نظر مي‌رسيد که اين غيبت‌ها چندان ربطي به کارهاي مالياتي او ندارد و ظاهرا قاضي به حالت قهر در تمرينات شرکت نمي‌کند.

در همين خصوص ميرشاد ماجدي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: من ديروز با او صحبت کردم و يکسري مشکلاتي داشت اما امروز جواب تلفن به من نداده است و اگر تا ظهر جواب ندهد بايد اين مسئله را به باشگاه و امير قلعه‌نويي گزارش دهم.

وي در پاسخ به اين سوال که او چه مشکلاتي دارد، گفت: در اين خصوص هنوز به طور مفصل با قاضي صحبت نکرده‌ام. البته آقاي فتح‌الله‌زاده در جريان نيامدن او در تمرين است.

ماجدي در مورد جراحي تيموريان نيز گفت: او روز گذشته دست خود را جراحي کرد و متاسفانه او را تا يک ماه ظاهرا در اختيار نداريم. ما وضعيت هاشم بيک زاده را هم نمي دانيم و بايد تا قبل از رفتن به قطر وضعيت او را هم بررسي کنيم. ساير بازيکنان تا اين لحظه مشکلي ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *