پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

می‌خواهندرابطه‌من‌باقلعه‌نویی‌راخراب‌کنند

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 332702
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای برخی افراد متاسفم که می‌خواهند رابطه من با قلعه‌نویی را خراب کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد قاضی با گلی که مقابل صبا زد خودش را از فشار چند وقت اخیر خارج کرد و به قول خودش از شرمندگی کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال در آمد.

قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل صبای قم، گلزنی‌اش در این دیدار، مشکلات مالی استقلال و... صحبت‌های زیر را انجام داد.

* تسنیم: از بازی مقابل صبا آغاز کنیم.

تیم ما بهتر بازی کرد و مزد زحمت و تلاش‌مان را در زمین گرفتیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم. استقلال تاکنون در قم نتوانسته بود پیروز شود که خوشبختانه این طلسم را نیز شکستیم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم نتایج خوبی بگیریم و به صدر جدول برسیم تا در پایان لیگ به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

* تسنیم: نسبت به بازی‌های گذشته هم خوب بازی کردید.

در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و کادر فنی در این هفته تلاش بیشتری کرد تا بازیکنان با انگیزه خاصی به میدان بروند. خدا را شکر این تمرینات جواب داد و موفق شدیم با بازی خوب صبا را در قم شکست دهیم و ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم.

* تسنیم: صبا را چطور دیدی؟

صبا تیم خیلی خوبی بود و مهاجمان این تیم سرعتی بودند. آنها در خط دفاع هم خوب کار می‌کردند اما با توجه به آنالیزی که از صبا انجام داده بودیم از نقاط ضعف‌شان استفاده کردیم و توانستیم پیروز شویم.

* تسنیم: با گلی که زدی از فشار چند هفته اخیر خارج شدی...

۲،۳ هفته بود که توپ‌هایم تبدیل به گل نمی‌شد. تمرینات خیلی خاصی را در طول هفته انجام دادم که بتوانم برای استقلال گلزنی کنم. خدا را شکر با گلی که به ثمر رساندم از شرمندگی کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال در آمدم. خوشحالم که دل هواداران استقلال را شاد کردم.

* تسنیم: ظاهرا برای زدن گل انگیزه زیادی داشتی؟

همه می‌دانند من چقدر برای بازی کردن انگیزه دارم. همیشه دوست دارم تلاش کنم شرایط ایده‌آلی داشته باشم اما متاسفانه مصدومیت میانه فصل مدتی مرا از این شرایط دور کرد.

* تسنیم: در مدتی که گل نمی‌زدی حرف و حدیث‌هایی پیش آمد و می‌گفتند امیر قلعه‌نویی از عملکردت انتقاد کرده است.

چنین چیزی اصلا صحت ندارد. برخی از دوستان به موضوع آب و تاب می‌دهند. در صورتی که هر مربی ایرادهای بازیکنش را به او می‌گوید. برای برخی افراد متاسفم که می‌خواهند رابطه من با قلعه‌نویی را خراب کنند. بازیکنان استقلال با هم یکدل هستند اما از روز اول برخی از دوستان قصد داشتند بین بازیکنان تفرقه بیندازند.

* تسنیم: اما گفته می‌شد بین بازیکنان رفاقت وجود ندارد.

این موضوع درست نیست و بین بازیکنان رفاقت وجود دارد. طرح این شایعات اهداف برخی از افراد شده است. بازیکنان استقلال همه بزرگ هستند و با هواداران بزرگی که داریم اسیر حاشیه‌ها نمی‌شویم.

* تسنیم: چند وقت پیش در تمرینات استقلال بین بازیکنان و کادر فنی از مشکلات مالی صحبت کردی. اگر این مشکلات ادامه داشته باشد فکر نمی‌کنی برای استقلال مشکل‌ساز شود؟

از ابتدای فصل با این مشکلات روبرو بوده‌ایم که آن هم به خاطر انتخاب وزیر ورزش و جوانان بود که بودجه دادن به استقلال امروز و فردا می‌شد. اکنون که وزیر انتخاب شده به باشگاه پول نمی‌دهند. آنهایی که مسئول هستند باید به وضعیت باشگاه استقلال رسیدگی کنند. در ماه‌های آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و این مشکلات نباید تاثیر منفی بگذارد.

شرایط برخی از تیم‌ها نیز با ما متفاوت است. نمی‌دانم چرا برای ما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورده است. امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر حل شود تا بتوانیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. درآمد ما بازیکنان از همین فوتبال است اما سعی نمی‌کنیم که مشکلات مالی روی تیم تاثیر بگذارد چون چشم هواداران به ما بازیکنان است. امیدوارم مسئولان به باشگاه کمک کنند تا مشکلات مالی در آینده دردسرساز نشود.

* تسنیم: طلبت از پرسپولیس به کجا رسید؟

از رویانیان خواسته بودم که پولم را بدهد اما فکر می‌کنم حتی این موضوع را بررسی هم نکرده است. امیدوارم رویانیان با دید حرفه‌ای به این قضیه نگاه کند. یک سال در پرسپولیس زحمت کشیدم و هر بازیکن دوست دارد پس از یک سال زحمت به پولش برسد. متاسفانه باشگاه پرسپولیس در حق من کم‌لطفی می‌کند.

* تسنیم: شنیده‌‌ایم به دلیل مشکلات مالی پورشه‌ات را فروخته‌ای؟

بله، به دلیل مشکلات مالی مجبور شدم ماشینم را بفروشم.

* تسنیم: با این وجود خیلی‌ها می‌گویند فوتبالیست‌ها درآمدهای میلیاردی دارند.

فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. این مسئله تنها در حد حرف است که بازیکنان میلیاردی پول می‌گیرند. آن رقمی که بازیکنان پول می‌گیرند با آن چیزی که گفته می‌شود تفاوت می‌کند. به عنوان مثال هنوز از ۴ تیم مطرح کشور طلب دارم. در این میان برخی از بازیکنان برای اینکه خودشان را مطرح کنند می‌گویند پول میلیاردی گرفته‌ایم.

* تسنیم: بگذریم، درباره بازی روز سه‌شنبه مقابل داماش چه صحبتی داری؟

داماش روز گذشته شکست خورده و قطعا برابر ما با انگیزه ظاهر خواهد شد اما امیدوارم با یک بازی خوب و روان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

* تسنیم: رقیبان استقلال در راه قهرمانی در لیگ را چه تیم‌هایی می‌‌دانی؟

پرسپولیس، فولاد، نفت، سپاهان و تراکتورسازی.

* تسنیم: و صحبت پایانی؟

درست است که باید بهتر بازی کنیم ولی از هواداران استقلال خواهش می‌کنم در چنین روزهایی در کنار تیم حضور داشته باشند. حضور آنها می‌تواند به ما روحیه دهد تا با انگیزه زیاد مقابل رقیبان بازی کنیم. از آغاز فصل یکسری مشکلات گریبانگیرمان شد و مصدومان زیادی در طول فصل دادیم و خیلی از بازیکنان کنار تیم نبودند. اکنون بازیکنان کنار تیم هستند و رفته‌رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *