جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

آقای هاشمی، 77 میلیارد تومان شهریه دانشگاه آزاد کجا هزینه شد؟

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 53892
آقای هاشمی، 77 میلیارد تومان شهریه دانشگاه آزاد کجا هزینه شد؟
در حالی که مهدی هاشمی رفسنجانی کل شهریه اخذ شده از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در سال 85 برابر 1027 میلیارد تومان گزارش می کند در حالیکه تراز منتهی به اسفندماه سال 85 رقم 950 میلیارد تومان را مورد اشاره قرار می دهد. بنابراین مشخص نمی شود که 77 میلیارد تومان مغایرت فوق الذکر در کجا و چگونه هزینه شده است ؟

به گزارش جهان ، مهدی هاشمی رفسنجانی فرزند رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که هم مسئول دفتر هیئت امنا هم دفتر هیئت مؤسس این دانشگاه است در گزارش مورخ 10/9/86 اعلام می دارد:
"در جلسه هیئت امنای دانشگاه که وزیر علوم حضور داشت، جداول هزینه ها و درآمدها را مطرح کردیم و برای دوبت مشخص شد که در سال تحصیلی 86-85 جمع دریافتی شهریه از 1.300.000 دانشجو توسط دانشگاه آزاد مبلغ 990 میلیارد تومان است که میانگین دریافتی سالانه از هر دانشجو معادل 790 هزار تومان می شود."
اول آن که با ضرب میانگن دریافتی سالانه 790 هزار تومان در 1.300.000 دانشجو رقم کل شهریه اخذ شده برای 1027 میلیارد تومان خواهد شد و نه 990 میلیارد تومان ؟!
دوم آنکه مدیرکل دفتر تسهیلات اعتباری و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گزارش مورخ 8/8/86 خویش بر طبق ترازنامه منتهی به اسفندماه سال 85 کل مبلغ شهریه اخذ شده از دانشجویان را برابر 950 میلیارد تومان و سرانه شهریه اخذ شده در سال را برابر 700 هزار تومان اعلام می نماید.
بنابراین شایسته است که جناب آقای مهدی هاشمی رفسنجانی و نیز هیئت های امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی مشخص نماید اولاً چرا رقم صحیح شهریه اخذ شده در ترازنامه منتهی به اسفندماه ذکر نگردیده و دوم آنکه مبلغ 77 میلیارد تومان شهریه اضافی اخذ شده از دانشجویان در کجا و چگونه هزینه شده اند !؟ 
لازم به ذکر است، خبرنگار جهان اسنادی در دست دارد که مشخص می کند، مغایرت هایی از این قبیل در کجا هزینه شده و شهریه دانشجویان صرف چه مواردی می شود. این اسناد به زودی در همین سایت منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما شاالله
زودتر تا همه بهتر اینها را بشناسند.
سلام
شدیدا منتظر انتشاراسناد هستیم تا روسیاهان مدافع دانشجو چهره شان بیشترنمایان شود.