سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۷
با ارائه اسناد و شواهد مشخص شد:

نقش مستقیم جاسبی در اغتشاشات اخیر

سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 63030
نقش مستقیم  جاسبی در اغتشاشات اخیر
در رسيدگي به پرونده متهمان كودتاي مخملي و اغتشاشات اخير تهران كه از صبح امروز در شعبه 15 دادگاه عمومي و انقلاب تهران به رياست قاضي صلواتي برگزار شد متهمان حاضر در دادگاه در دفاعیات و توضیحات خود اسناد، مدارک و شواهدی ارائه کردند که از نقش پررنگ دانشگاه آزاد و مدیریت آن در اغتشاشات اخیر پرده بر می دارد.

به گزارش جهان، در این جلسه مسعود باستانی از گردانندگان سایت جمهوریت طی اعترافاتی پرده از تخلفات دانشگاه آزاد و همکاری و همراهی آن باجریان برانداز برداشته و گفت: سايت جمهوريت زير نظر مهدي هاشمي رفسنجاني اداره مي‌شد و من به عنوان عضو شوراي سردبيري شيفت بعدازظهر زير نظر افرادي چون كرمي و نوربخش كار مي‌كردم.

وي با اشاره به گردانندگي سايت جمهوريت توسط مهدي هاشمي رفسنجاني و نيز استقرار اين سايت در محل دانشگاه آزاد گفت: دفتر اين سايت در يكي از دفاتر دانشگاه آزاد مستقر بود و مبالغي كه به ما ارائه مي‌شد از طريق چكي از سوي دانشگاه آزاد بود.

باستاني با اشاره به سندسازي‌ها و استفاده از امكانات دولتي در سايت جمهوريت افزود: سندسازي‌ها و استفاده از امكانات اين سايت مانند رياست مهدي هاشمي رفسنجاني در سازمان بهينه‌سازي بود. سوژه ده برابر شدن صندوق‌هاي سيار از طريق مهدي هاشمي رفسنجاني به سايت جمهوريت داده شد. همچنين اخبار ستادهاي موسوي نيز در دستور كار اين سايت بود.

همچنین حمزه کرمی عضو حزب کارگزاران ومدیر سایت جمهوریت نیز در دفاع از اقدامات خود گفت:از سال 82 به توصيه محمد هاشمي رفسنجاني به سازمان بهينه سازي مصرف سوخت رفتم. اما اينجانب مدير اسمي سايت جمهوريت بودم و در واقع مدير رسمي اين سايت مهدي هاشمي بود.

مدیر سایت جمهوریت در ادامه اظهار داشت: مهدي هاشمي با بنده صحبت كرده و گفت كه ما بايد براي انتخابات كار رسانه‌اي قويي‌اي را آغاز كنيم. چند روز بعد هم در جلسه اي جاسبي به بنده گفت كه بايد هر كاري انجام دهيم تا هر كسي به غير از احمدي نژاد رئيس جمهور شود. از اين رو ما نيز سايت جمهوريت را با مديريت رسمي مهدي هاشمي راه اندازي كرديم، البته چند روز بعد جاسبي با تغيير نظر به ما اطلاع داد كه بنده مي‌خواهم در انتخابات بدون موضع باشم لذا دستور تعطيلي سايت جمهوريت را صادر كرد ولي با فشارهاي هاشمي اين سايت به كار خود همچنان ادامه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مردم آگاه شدندشماچرامتوجه نیستید؟اگرهرروزمیلیونهاصفحه هم بنویسیدبخدادیگه فایده نداردسعی کنیدمردم رادرک کنیدبانوشتن این چیزها حتی اگردرست هم باشددیگه نتیجه برعکس میدهد
سلام. دو ستان جداً شما اینقدر آدم های سیاسی را ابله فرض کردید که طرف با چک رسمی یک دانشگاه به کسی کمک کند؟ واقعاً این آدم ها اینقدر ابله هستند یا اعتراف کنندگان و یا کسانی چون شما که از این حرف ها ذوق زده شدید.
مومن از یک جا چندبار گزیده نمی شود. چرا با ایشون برخورد نمی کنید؟ چرا کامران دانشجو که دوست صمیمی جاسبی است وزیر علوم شد؟ چرا؟؟ نکنه همه این بازیها واسه سیاه کردن ماست؟
آقای کرمی با زبان روزه اعتراف کرده است. ایشان مسلمان است اگر خطایی مرتکب شده اما هنوز مسلمان است. اعترافات این مسلمان را بور کنید.کسان دیگری فاسد و دزد هستند.
اعتراف متهم علیه افراد و اشخاص از کی معتبر بوده؟
من در اعترافات این فرد که ا ز تلویزیون پخش شد در باره آقای جاسبی هیچ نکته منفی ندیدم. فرضا که ایشون نمی خواسته احمدی نژاد رییس جمهور بشه این که جرم نیست.اما در مورد فساد آقا مهدی وسایر هاشمیون باید بگم بیش ازنیمی از آرای احمدی نژاد تو شهرستان ها بدلیل حمایت های ... این آدم وباباش از موسوی بود...(قابل توجه دوستان خواب آلودم در تهران)
امیدوارم به مفاسد آقای مهدی هاشمی رسیدگی بشه...